PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 

URBANISME I TERRITORI

 

Gàmbia

PROJECTE: Construcció d'un mur al voltant de l'escola de Patcharr de Gàmbia

  • Any: 2014

  • Resum del projecte

L’escola de Patcharr és l’única del poble on hi assisteixen els nens i nenes del poble i alguns de fora. Està situada a prop de la via principal, per la qual cosa està oberta a intrusos i animals amb el consegüent perill que comporta per a l’alumnat, compost per 368 infants de 4 a 10 anys. És per aquest motiu que l’equip directiu, el professorat i els pares i mares del centre demanen la construcció d’un mur al voltant del centre que tanqui l’escola i, de passada, preservi, d’animals i intrusos, els arbres fruiters i les plantes de l’espai que envolta l’escola.


PROJECTE: Millora de les oportunitats productives, comercials, associatives i mediambientals al municipi de Tomina, Chuquisaca

  • Entitat: Mans Unides

  • Àrea geogràfica: Amèrica del Sud

  • Nom del soci local: PROAGRO (Promotores Agropecuarios)

  • Subvenció Ajuntament de Sabadell: 14.671,41 €

  • Subvenció CASSA: 8.235€

  • Any: 2011

  • Resum del projecte

Aquest projecte actua sobre el municipi de Tomina (Bolívia), on l’agricultura és la principal activitat econòmica. Aquesta, però, es troba afectada per les precipitacions tan irregulars i pels pocs coneixements tècnics agrícoles de la població. Per aquest motiu, es vol impulsar el desenvolupament d’aquestes comunitats enfortint les activitats productives, a través de la capacitació i assistència tècnica, amb l’objectiu d’augmentar els ingressos econòmics de les famílies i garantir la seva seguretat alimentària, i així millorar la seva qualitat de vida.


PROJECTE: Desenvolupament de la infraestructura educativa a Njaba Kunda

  • Entitat: Unomásuno+

  • Àrea geogràfica: Àfrica Subsahariana

  • Nom del soci local: Unomásuno+ Gàmbia

  • Any: 2010

  • Resum del projecte

Al poblat de Njaba Kunda no hi ha cap centre d’educació preescolar. Això fa que les mares s’hagin de quedar cuidant els nens petits i no puguin treballar en l’activitat agrícola. D’altra banda, els nens s’acostumen a treballar des de petits, i això acaba fomentant l’absentisme i la disminució de l’escolarització a primària i secundària. Aquest projecte persegueix l’objectiu de desenvolupar l’educació infantil en l’àmbit rural i millorar el desenvolupament econòmic de les dones, i es vol assolir a través de la construcció d’una escola bressol per a poder escolaritzar els nens menors de 6 anys, a l’hora que permeti a les mares treballar en les tasques agrícoles, afavorint la seva independència i sostenibilitat econòmica.

També et pot interessar...