PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 

URBANISME I TERRITORI

 

Taller: Com elaborar el Pla de Màrqueting i Comunicació de l'entitat

Taller: Com elaborar el Pla de Màrqueting i Comunicació de l'entitat
Dijous 30 de gener de 2020

Taller adreçat a persones voluntàries, professionals i membres d’entitats sense ànim de lucre de Sabadell vinculades a la comunicació i difusió, en línia, de les activitats de l’entitat.

OBJECTIUS:

  • Identificar els elements essencials d’un pla de màrqueting i comunicació.
  • Identificar els mitjans més adequats per als objectius de l’entitat.
  • Conèixer eines aplicades a la comunicació.


CONTINGUTS:

Teòrics
• Què és un pla de màrqueting I comunicació?
          - Passos en l’elaboració del Pla de comunicació
          - Elements del Pla de màrqueting i comunicació
• Diagnòstic inicial i anàlisi de l’entorn
• Definició d’objectius
• Les persones destinatàries
• El missatge
• Les accions i estratègies
• El pressupost
• Avaluació de l’impacte
• Les persones responsables de la comunicació
• La comunicació digital

Pràctics
• Casos pràctics: es treballaran exemples pràctics d’entitats
• Espai de dubtes i debat


METODOLOGIA:

Docència : Fundació Catalana de l’Esplai
Data : Dijous 30 de gener de 2020
Horari : de 17 a 21 h
Lloc : Casal Pere Quart (Rambla, 69 – Sabadell)
L’aforament és limitat.
Cal inscripció prèvia: complimentant el full d'inscripció, trucant al 93 745 31 84 (de 9 a 14 h) o enviant un correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Un cop rebuda la inscripció ens posarem en contacte per correu electrònic amb la persona interessada per confirmar la plaça.

Curs gratuït


>> Descarregar pdf

 

També et pot interessar...