PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
Dijous 30 de maig de 2019 a les 12:00h
Ubicació: Edifici Consistorial - Despatx de l'Alcaldessa

Assistents: Cap de Gabinet i Assessor de Presidència

Dijous 30 de maig de 2019 a les 13:00h
Ubicació: Edifici Consistorial- Sala de govern

Assistents: El cap del Servei de Participació Ciutadana, el cap de negociat de Participació, tècniques de Paticipació, coodinadores de districte i tècnics i tècniques de districte

Amb aquesta activitat es pretén donar a conèixer els avantatges i inconvenients de les diferents ofertes de subministraments a la llar, així com facilitar eines per preveure enganys en la seva contractació. També ensenya a entendre els diferents conceptes en les factures, paràmetres a tenir en compte en un possible canvi de subministrador, entre d'altres continguts.

La última de les sessions adreçades a gent gran per l'any 2019, va ser al mes de novembre al Mercat de Sant Joan, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona sobre els subministraments a la llar. Va tenir molt bona acollida i, per aquest motiu, se n'han planificat dues més a continuació pel 2020, una al febrer i l'altra al maig, amb l'objectiu d'ampliar els coneixements sobre la temàtica i amb la possibilitat que els participants aportin les seves factures per acabar d'assimilar-los.  

Al llarg dels curs escolar 2019-2020, s'ha posat a disposició de les escoles un seguit de tallers de l'Escola Catalana de Consum amb l'objectiu de formar als nens i nenes en el consum responsable.

Així mateix, al gener de 2020 s'ha dut a terme un taller amb alumnes de P5 de l'Escola Amadeu Vives anomenat "Oh, la joguina no juga!" que consisteix en una sessió pràctica on els alumnes de P5 aprenen els seus drets i deures bàsics en el món del consum. L'aula es converteix en una botiga de joguines on els alumnes són els encarregats d'etiquetar els productes, triar-los i pagar-los a caixa. L'alumne/a detecta que el seu producte no és conforme i es realitza una reclamació on apareix la figura de l’OMIC com a organisme que els ajudarà a exercir els seus drets com a consumidors.

 Taller joguina Amadeu Vives

VÍDEO DE L'ACTIVITAT