PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

L'AJUNTAMENT

 

Eleccions generals, 28 d’abril de 2019

Amb  motiu de la celebració d’eleccions generals el 28 d’abril de 2019, les persones interessades poden consultar les llistes del cens electoral de Sabadell per tal de comprovar la seva inscripció i col·legi electoral. Entre els dies 11 i 18 de març, ambdós inclosos, es podran presentar reclamacions sobre inclusió, exclusió o correcció de dades.

Consulta presencial:
La consulta és personal i cal identificar-se amb el document d’identitat. Es pot fer a les oficines següents:

  •  Despatx Lluch                               
    C. de la Indústria, 10
    Horari: dilluns, dimecres i divendres, de 8.30 a 15 h, i dimarts i dijous, de 8.30 a 19 h
  • Oficina del Nord (Ca n’Oriac)                    
    C. d’Arousa, 2
  • Oficina del Sud (la Creu de Barberà)        
    Pl. de Castelao, 1
  • Oficina de l’Est (Torre-romeu)                   
    Pl. de Montcortès, 1
  • Oficina de l’Oest (Can Rull)                       
    C. de Sant Isidor, 51
    Horari: dilluns, dimarts, dijous i divendres, de 9 a 14 h.  Els dimecres, de 9 a 14 h i de 15.30 a 19 h  

Consulta telemàtica:
Al lloc web de l’Ajuntament: https://www.sabadell.cat/consultacens, omplint el formulari d’identificació que hi figura.

Consulta telefònica:
Trucant al 010 (o 93 745 31 10, si la trucada es fa des de fora de la ciutat o mitjançant un telèfon mòbil):
Horari: de dilluns a dijous, de 8.30 a 19 h, i divendres, de 8.30 a 15 h.
En cas de presentar reclamació al cens electoral, el tràmit s’haurà de fer presencialment i personalment. Cal presentar el document d’identitat.
Així mateix, la Delegació Provincial de l’Oficina del Cens Electoral de l’Institut Nacional d’Estadística disposa d’un servei d’atenció al públic al telèfon 901 101 900, en horari de matí de 9 a 2, de dilluns a divendres, i publica informació general sobre les eleccions al lloc web: www.ine.es.

Novetats

Per primera vegada, en aquestes Eleccions els electors podran realitzar dos nous tràmits a la seu electrònica de l’INE (https://www.ine.es):

  • Sol·licitud de la documentació per al vot per correu dels electors residents a Espanya, sense haver de tenir certificat digital.
  • Sol·licitud d’exclusió de les còpies del cens electoral que es facilitin als representants de les candidatures per realitzar enviaments postals de propaganda electoral. Per fer aquest tràmit es necessita disposar d’algun dels certificats electrònics publicats a la seu electrònica de l’INE.

Notícies

Vot per correu

Residents a Espanya

  • Sol·licitud del vot per correu:  del 5 de març al 18 d’abril
  • Enviament del vot por correu:  del 8 al 24 d’abril

Residents a Espanya, temporalment a l’estranger

  • Sol·licitud del vot per correu: del 5 al 30 de març
  • Remissió pels electors del vot por correu: del 2 al 24 d’abril

Residents a l’estranger temporalment a Espanya

  • Sol·licitud del vot per correu: del 5 de març al 18 d’abril
  • Remissió pels electors del vot per correu: del 8 al 24 d’abril

Vot accessible

Els electors cecs o amb discapacitat visual greu inscrits en el cens electoral que sàpiguen utilitzar el sistema Braille i tinguin reconegut un grau de discapacitat igual o superior al 33%, o estiguin afiliats a l’ONCE, poden sol·licitar el maletí/kit de votació accessible a través del telèfon gratuït del Ministeri de l’Interior 900 150 000, des del 5 de març i fins a l’1 d’abril, ambdós inclosos. L’horari és de dilluns a divendres de 9 a 17.30h i els dissabtes de 9 a 14h.