PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

PARTICIPACIÓ CIUTADANA

 

bannernotis subvencionscovid21


Subvencions directes a entitats sense ànim de lucre de la ciutat per pal·liar els efectes de la COVID-19

>> Convocatòria
>> Resolució


Convocatòria

L’objecte de la convocatòria és l’atorgament de subvencions directes destinades a finançar despeses derivades de la crisi sanitària durant l’any 2021.

Import de la convocatòria: 170.000.-€

>> Vegeu text íntegre de la convocatòria


Termini de presentació de sol·licituds:

Des del 15 de juny fins el 31 de juliol de 2021
Les sol·licituds presentades fora de termini no seran admeses a tràmit.


Quantitat subvencionable

L'import màxim de la subvenció no excedirà del 10% de l'import de la convocatòria, en aquest cas són 17.000.-€


Quines despeses es subvencionen:

Seran subvencionables totes aquelles despeses que no puguin vincular-se directament amb el desenvolupament de l’activitat que realitza l’entitat, realitzades i pagades entre l’1 de gener i el 30 de juny de 2021:

  • Despeses extraordinàries realitzades i que són objecte de la subvenció (les derivades de l’elaboració de plans de retorn, test d’antígens, EPI’s, ...)
  • Despeses de personal (indemnitzacions per ERTO, salaris i despeses de seguretat social abonades,...)
  • Despeses d’assegurances
  • Lloguers del propi local i altres despeses associades a la disposició d’altres equipaments
  • Despeses de subministraments i serveis generals (aigua, llum, calefacció i/o comunicacions)
  • Despeses de proveïdors de serveis
  • Despeses de millores estructurals relacionades amb adaptacions a fer derivades de la pandèmia
  • Despeses per a l’adquisició de material i béns d’inversió (material informàtic,...). La quantitat a considerar s’establirà segons les normes de comptabilitat generalment acceptades pel període d’un any (taules amortització)
  • Els impostos i les taxes (excepte l’IRPF i els que siguin susceptibles de recuperació o compensació)
  • Quotes de socis no satisfetes justificades mitjançant rebuts bancaris retornats pels socis

Entitats que ho poden sol·licitar

  • Legalment constituïdes i amb personalitat jurídica pròpia
  • Sense ànim de lucre
  • Inscrites als corresponents registres oficials i al Registre Municipal d’Entitats Ciutadanes d’aquest Ajuntament, o que estiguin en procés d’inscripció
  • Que disposin de seu o delegació a la ciutat de Sabadell

Han de complir els 4 requisits

Queden incloses les que realitzin la seva activitat en un equipament públic en règim d'autorització o concessió.


Com s'ha de sol·licitar

Cal presentar:

  • Annex 1: Instància
  • Annex 2: Compte justificatiu
  • Annex 3: Compte bancari
  • Justificants de despesa (factures i rebuts)

Presentació de les sol·licituds

  • A través de la seu electrònica de l'Ajuntament de Sabadell
  • Només una sol·licitud per entitat, signada electrònicament. És recomenable presentar Annex I, Annex II (sol·licitud i justificació) i Annex III (dades bancàries) alhora

Justificació

  • S’entendrà justificada la subvenció amb l’aportació dels justificants de despesa (factura i rebut) de l’import de subvenció sol·licitada abans del 31 d’agost de 2021.
  • Els imports imputats a la justificació d’aquestes subvencions no podran presentar-se com a justificació a altres subvencions de les que és sigui beneficiari.

Resolució


Infografia interactiva, cliqueu  botonet per obtenir més informació


 Presentació


Més informació:

Servei de Democràcia Deliberativa i Intervenció Comunitària
93 745 31 84 (9 a 14 h)
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.


També et pot interessar...