L'Ajuntament de Sabadell, en conveni amb el Departament de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat de Catalunya, vol oferir una finestreta única en què s'atengui tot allò relacionat amb l'habitatge. A través d'aquesta oficina, qualsevol veï/veïna podrà rebre informació i tramitar les sol·licituds i demandes d'ajuda relacionades amb l'habitatge, sigui quina sigui l'administració que les promogui i impulsi. L'Oficina Local d'Habitatge pretén estalviar al ciutadà anades i vingudes d'una finestreta a l'altra i reduir-ho tot a un sol interlocutor, per fer-ho una mica més fàcil.
SERVEIS
Informació
· Informació general sobre habitatge
· Registre de sol·licitants d'habitatge protegit
Rehabilitació d'habitatges i instal·lació d'ascensors
· Tramitació del Test de l'Edifici (TEDI)
· Tramitació d'Informes Interns d'Idoneïtat (III)
· Gestió dels ajuts a la rehabilitació
Ajuts
· Per al compra d'habitatge protegit
· Per pagar el lloguer o la hipoteca
· Per obtenir la Renda Bàsica d'Emancipació
· Al propietari que cedeix el seu habitatge per llogar
Borsa de lloguer
· Gestió de la borsa de lloguer
· Gestió d'habitatges de particulars cedits per llogar
Altres tràmits
· Tramitació de la cèdula d'habitabilitat
· Revisió de la subsidiaci&oacut