PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

TRÀMITS I GESTIONS

Certificat d'empadronament. Convivència

Certifica les persones empadronades en una mateixa adreça, sempre que s'aporti autorització de tots els majors d'edat i s'acrediti la representació dels menors d'edat (referència normativa Resolució 30/01/15 INE i Llei de Protecció de Dades de Caràcter Personal).

En el cas de no aportar les corresponents autoritzacions, únicament es podrà fer constar el número de persones inscrites.

Quan?

Tot l'any

Què necessito?

- DNI, NIE o passaport en vigor.
- Autorització de totes les persones majors d'edat empadronades al domicili, expressa i acompanyada de les fotocòpies dels documents d'identitat, i acreditació de la representació legal dels menors d'edat.

Per a més informació sobre la documentació necessària veure observacions.

Documents i enllaços relacionats

Més informació

Els documents identificatius han d'estar en vigor. Un document caducat no és vàlid, excepte si s'acompanya de la sol·licitud de renovació.

- Quan s'actua per representació:
Els majors d'edat que atorguin autorització per sol·licitar o recollir el certificat a nom seu, ho han de fer per escrit on es deixi constància de les seves dades i les de la persona que actua en el seu nom. És imprescindible que la persona que fa el tràmit s'identifiqui amb l'original del seu document identificatiu, i que aporti l'original o fotocòpia del document de la persona representada.
La representació dels menors d'edat i dels incapacitats legalment s'acredita mitjançant el llibre de família i el document identificatiu o resolució judicial sobre custòdia, segons sigui el cas.

- Les peticions NO presencials (telefòniques, Internet, etc.), que s'han d'enviar al domicili només es lliuraran a l'adreça on estigui empadronat l'interessat i s'han d'acreditar (*):
Cal fer una petició per escrit, signada, on consti la informació padronal que es sol·licita i el motiu per al qual necessiten el certificat. També ha d'incloure una còpia del document identificatiu (passaport, DNI, NIE, etc.) per ambdues cares.
Un cop emplenat aquest document de sol·licitud l'han d'enviar al departament per fax, al núm. 93 745 33 74, o bé escanejat, a l'adreça de correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

(*) S'han d'acreditar excepte en el cas que es disposi del certificat digital.

TRAMITAR

Correu

Fax

En línia

Presencial

Sabadell disposa de 5 oficines d'atenció ciutadana on pots gestionar els teus tràmits presencialment.
A les oficines es donen números per ser atesos fins a 15 minuts abans del tancament de l'oficina (excepte per Registre).
Es preferible demanar cita prèvia (citaprevia.sabadell.cat) per estalviar-se demanar número i fer cua!
  • Sabadell Atenció Ciutadana. Oficina Est
  • Adreça: pl. de Montcortès, 1
    Horari: Dilluns, dimarts, dijous i divendres de 9.00 a 14.00 h. Es recomana demanar cita prèvia. Dimecres de 9.00 a 14.00 h i de 15.30 a 19.00 h. En la franja de la tarda la cita prèvia és obligatòria.
  • Sabadell Atenció Ciutadana. Oficina Sud
  • Adreça: pl. de Castelao, 1
    Horari: Dilluns, dimarts, dijous i divendres de 9.00 a 14.00 h. Es recomana demanar cita prèvia. Dimecres de 9.00 a 14.00 h i de 15.30 a 19.00 h. En la franja de la tarda la cita prèvia és obligatòria.
  • Sabadell Atenció Ciutadana. Oficina Oest
  • Adreça: c. de Sant Isidor, 45
    Horari: Dilluns, dimarts, dijous i divendres de 9.00 a 14.00 h. Es recomana demanar cita prèvia. Dimecres de 9.00 a 14.00 h i de 15.30 a 19.00 h. En la franja de la tarda la cita prèvia és obligatòria.
  • Sabadell Atenció Ciutadana. Oficina Nord
  • Adreça: c. d' Arousa, 2
    Horari: Dilluns, dimarts, dijous i divendres de 9.00 a 14.00 h. Es recomana demanar cita prèvia. Dimecres de 9.00 a 14.00 h i de 15.30 a 19.00 h. En la franja de la tarda la cita prèvia és obligatòria.
  • Sabadell Atenció Ciutadana. Central Despatx LLuch
  • Adreça: c. de la Indústria, 10
    Horari: Dilluns, dimecres i divendres de 8:30 a 15.00 h. Es recomana demanar cita prèvia. Dimarts i dijous de 8.30 a 19.00 h. En la franja de 15 a 19h, la cita prèvia és obligatòria.

Telefònic

    Telèfon: 010- (+34) 93 745 31 10
    Horari: Servei telefònic del 010: De dilluns a dijous de 8.30 a 19 h Divendres de 8.30 a 15 h

També et pot interessar...

La meva carpeta

La meva carpeta

Consulta l'estat dels teus tràmits i altres gestions
Notificacions electròniques

Notificacions electròniques

Rep un avís al teu correu en relació a Guals, Ibi o Vehicles
Factura electrònica

Factura electrònica

Presenta les teves factures electrònicament
Tauler d'edictes

Tauler d'edictes

Edictes oficials d’exposició al públic d’actes municipals
Comentaris, suggeriments i queixes

Comentaris, suggeriments i queixes

Contacta en línia amb l'Ajuntament