PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
Dilluns 3 d'octubre de 2022 a les 13:30h
Ubicació: Edifici Consistorial- Sala de govern

Dilluns 3 d'octubre de 2022 a les 13:30h
Ubicació: Edifici Consistorial- Sala de govern

Assistents: Regidors i regidores del grup municipal

Dilluns 3 d'octubre de 2022 a les 16:30h
Ubicació: Regidoria d'Acció Social

Assistents: Cap de Servei d'Habitatge

Dilluns 3 d'octubre de 2022 a les 16:30h
Ubicació: Fundació Antiga Caixa Sabadell

Assistents: Membres del Patronat

Dilluns 3 d'octubre de 2022 a les 18:00h
Ubicació: Teatre La Faràndula

  • Sessió ordinària núm. 1/21, de 1 de març de 2021, es va tractar l’admissió a tràmit, de la comunicació amb núm. 00121 derivada de la Bústia ètica i l’establiment de la primera trobada amb Recursos Humans per col·laborar en qüestions d’ètica en la gestió de recursos humans.
  •  Sessió ordinària núm. 2/21, de 24 de març de 2021, es va tractar la preparació de la primera trobada de col·laboració amb el Servei de Recursos Humans i la valoració de la proposta de Memòria de la CEP de l’any 2020.
  • Sessió ordinària núm. 3/21, de 19 d’abril de 2021, es va tractar l’aprovació de la Memòria de la CEP de l’any 2020 i la preparació de la primera trobada de col·laboració amb el Servei de Recursos Humans.
  • Sessió ordinària núm. 4/21, de 19 de juliol de 2021, es va tractar la resolució del procediment derivat de la comunicació 00121.
  • Sessió extraordinària núm. 5/21, de 28 de setembre de 2021,  es va tractar la valoració inicial de la comunicació presentada el 20 de setembre de 2021
  • Sessió ordinària núm. 6/21, de 18 d’octubre de 2021, on es va tractar la renovació d’un dels vocals de la Comissió d’Ètica Pública, de conformitat amb l’article 7.1. del Codi ètic i la publicació de les resolucions de la Comissió d’Ètica Pública.

  • Sessió ordinària núm. 1/20, de 20 de gener, es va fer la valoració de la sessió informativa sobre el Codi ètic als càrrecs electes, es va preparar la sessió informativa sobre el Codi ètic als no electes i es va començar a treballar a l’elaboració de la memòria 2018-2019 de la Comissió.
  • Sessió extraordinària núm. 2/20, de 24 de gener, es va tractar la consulta 2/2020 del 20 de gener de 2020.
  • Sessió extraordinària núm. 3/20, de 24 de gener, es va treballar a la redacció de l’informe referent a la consulta 2/2020 del 20 de gener de 2020.
  • Sessió ordinària núm. 4/20, d’11 de febrer, es va aprovar la memòria de la Comissió d’Ètica Pública 2018-2019, es va treballar en la preparació de la sessió informativa sobre el Codi ètic als coordinadors d’Àrea.
  • Sessió ordinària núm. 5/20, de 21 de setembre, es va acordar la inadmissió a tràmit de la consulta 1/2020 del 16 de gener de 2020, .
  • Sessió ordinària núm. 6/20, de 16 de novembre, es va acordar l’admissió a tràmit de la comunicació anònima derivada de la Bústia ètica interna amb número 00320 i es valorar la possibilitat de realitzar una sessió informativa sobre el Codi ètic al personal gerent de les societats mercantils municipals, personal eventual i Síndica de Greuges municipal

  • Sessió ordinària núm. 1/19, de 28 de gener, es va aprovar el procediment de consulta, observacions i suggeriments i es va continuar treballant la redacció del procediment d’investigació.
  • Sessió ordinària núm. 2/19, de 4 de març, es va continuar treballant la redacció del procediment d’investigació.
  • Sessió ordinària núm. 3/19, de 24 d’abril, es va continuar treballant la redacció del procediment d’investigació.
  • Sessió ordinària núm. 4/19, de 27 de maig, es va aprovar el procediment d’investigació.
  • Sessió extraordinària núm. 5/19, de 21 de juny, es va tractar la consulta 1/2019 del 20 de juny de 2019.
  • Sessió ordinària núm. 6/19, de 15 de juliol, es va revisar l’espai de la Comissió a la Intranet municipal, i es va planificar les properes accions de la Comissió.
  • Sessió extraordinària núm. 7/19, de 29 de juliol, es va tractar la consulta 2/2019 del 26 de juliol de 2019.
  • Sessió ordinària núm. 8/19, de 24 de setembre, es va fer valoració de la resolució de la consulta 2/2019, es van definir les accions imminents de la Comissió i es va tractar sobre la custòdia dels expedients i actes de la Comissió.
  • Sessió ordinària núm. 9/19, de 19 de novembre, es va preparar la sessió informativa sobre el Codi ètic dels alts càrrecs als afectats i es va acordar l’activació dels canals de comunicació a l’espai de la Comissió a la Intranet municipal.
  • Sessió ordinària núm. 10/19, de 9 de desembre, es va preparar la sessió informativa sobre el Codi ètic dels alts càrrecs als afectats.

  • Sessió ordinària núm. 1/18, de 28 de maig, es va declarar constituïda la Comissió d’Ètica Pública de l’Ajuntament de Sabadell i es va tracta l’aprovació de les seves normes de funcionament.
  • Sessió ordinària núm. 2/18, de 21 de juny, es va tractar sobre les funcions i competències de la Comissió i es va acordar la redacció de les normes de funcionament internes, també es va acordar convocar als òrgans gestors afectats pel Codi ètic dels alts càrrecs a una sessió extraordinària.
  • Sessió ordinària núm. 3/18, de 23 de juliol, es va tractar l’aprovació de la comunicació a les persones responsables dels òrgans gestors afectats pel Codi ètic dels alts càrrecs i de les normes internes de funcionament de la Comissió.
  • Sessió ordinària núm. 4/18, de 17 de setembre, es van aprovar definitivament de les normes internes de funcionament i es va tractar el contingut del procediment de consulta, observacions i suggeriments.
  • Sessió extraordinària núm. 5/18, de 27 de setembre, es van tractar les mesures a adoptar en els serveis per aplicar el Codi ètic dels alts càrrecs, amb l’assistència de les persones responsables dels diferents àmbits afectats pel Codi ètic dels alts càrrecs.
  • Sessió ordinària núm. 6/18, de 15 d’octubre, es va treballar a la redacció del procediment de consulta, observacions i suggeriments.
  • Sessió ordinària núm. 7/18, de 19 de novembre, aquesta sessió es va convocar però per motius sobrevinguts no es va poder celebrar.
  • Sessió ordinària núm. 8/18, de 10 de desembre, es va treballar a la redacció del procediment de consulta, observacions i suggeriments i es va iniciar la redacció del procediment d’investigació.