PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES

1. Pressupost 2020

L'expedient es va aprovar inicialment el dia 6 de març de 2020. Al no presentar-se reclamacions s'entén aprovat definitivament i entra en vigor el dia 28 de maig de 2020.

    1.1 Presentació pressupost

    1.2 Document pressupost 2020

    1.3 Dictamen

    1.4 Informe intervenció TRLRHL

    1.5 Informe intervenció estabilitat

    1.6 Informe econòmic financer

2. Modificacions del pressupost

Expedients aprovats definitivament:

3. Estat d'execució del Pressupost de 2020

És el resum agregat de les operacions comptables dutes a terme durant l'exercici fins a un moment determinat.

4. Ordenances fiscals per a 2020
 
Les ordenances fiscals són les normes que aprova l'Ajuntament per regular els tributs d'àmbit local (impostos, taxes i contribucions especials) i els preus públics. Són una eina bàsica de la política fiscal i tributària, i una de les principals fonts d'ingressos municipals, que permeten portar a terme les actuacions que es consideren fer.
 
5. Línies fonamentals dels pressupostos per a l'exercici 2020
 
Les línies fonamentals del pressupost han de contenir les principals polítiques que inspiren el pressupost amb indicació de les mesures d'ingressos i de despeses en què es basen, i han de donar informació sobre els ingressos i despeses continguts al projecte de pressupost.
 
6. Marc pressupostari 2020-2023
 
El marc pressupostari s'elabora en compliment de l'article 29 de la Llei Orgànica 2/2012 d'estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera. Constitueix la referència pressupostària pels propers tres anys, i ha de servir com a marc per a la futura elaboració d'uns pressupostos anuals coherents amb els objectius d'estabilitat pressupostària i deute públic.
 


(Data d'aprovació definitiva del Pressupost General de l'Ajuntament de Sabadell per a l'exercici 2018: 1 de gener de 2018).

(Data d'aprovació definitiva del Pressupost General de l'Ajuntament de Sabadell per a l'exercici 2017: 1 de gener de 2017).

(Data d'aprovació definitiva del Pressupost General de l'Ajuntament de Sabadell per a l'exercici 2016: 18 de març de 2016).

(Data d'aprovació definitiva del Pressupost General de l'Ajuntament de Sabadell per a l'exercici 2015: 31 de desembre de 2014).




(Aprovació al ple del 21 de desembre de 2011)

(Aprovació al ple de 6 de setembre de 2010)


Execució trimestral

D’acord amb les Bases d’Execució del Pressupost de l’Ajuntament de Sabadell (article 26.5 BePAS 2025):
«La informació per trimestres vençuts corresponent al quart trimestre de l’exercici s’entendrà complimentada i remesa al Ple en el moment en què aquest sigui informat de l’expedient de liquidació del pressupost.»
En conseqüència, la informació del quart trimestre queda integrada dins la documentació de liquidació de l'exercici.

Exercici 2025

Exercici 2024

Exercici 2023

Exercici 2022

Exercici 2021

Exercici 2020

Exercici 2019

Endeutament municipal

Cost efectiu dels serveis

A partir de l'exercici 2023 se us redirigirà a la web del Ministeri d'Hisenda per a la consulta de la informació amb relació a les dades del Cost Efectiu.

 Compte general

 

Informes sobre terminis de pagament

Informes trimestrals sobre compliment de terminis de la Llei de Lluita contra la Morositat.

Any 2025

Any 2024

Any 2023

Any 2022

Any 2021

Any 2020

Any 2019
Any 2018
Any 2017
Any 2016
Any 2015
Any 2014

SOL·LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS DE LA TRESORERIA DE L'AJUNTAMENT DE SABADELL


Document que han d'emplenar els proveïdors o contribuents per cobrar factures o per demanar la devolució d'ingressos indeguts a l'Ajuntament.

Cal imprimir aquest document i omplir-lo amb les dades que demana:

 - Les persones físiques l'han de omplir i signar.

- Les persones jurídiques han d'omplir el formulari i demanar a la seva entitat bancària que li segelli i signi donant la conformitat de titularitat. Si ho desitgen poden enviar un certificat de titularitat expedit per la pròpia entitat.

Una vegada emplenat es pot fer arribar:

Mitjançant el lliurament a qualsevol de les oficines del Servei d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament.

Per correu electrònic a l'adreça tresoreria@ajsabadell.cat

Descarrega formulari persones físiques.

Descarrega formulari persones jurídiques.

INFORMACIÓ PERIÒDICA RELATIVA A L'EXECUCIÓ DELS PRESSUPOSTOS I DEL MOVIMENT DE TRESORERIA A DATA 31-03-2019

RELACIÓ DE DOCUMENTS

1.- INFORME 41/2019 DE LA INTERVENCIÓ GENERAL

2.- ESTATS AJUNTAMENT DE SABADELL
      2.1.- RESUM ESTAT EXECUCIÓ EXERCICI CORRENT (INGRESSOS I DESPESES)
      2.2.- POLÍTIQUES DE DESPESES PER CAPÍTOL
      2.3.- ESTAT D'EXECUCIÓ INGRESSOS EXERCICI TANCATS PER CAPÍTOL
      2.4.- ESTAT D'EXECUCIÓ DESPESES EXERCICI TANCATS PER CAPÍTOL
      2.5.- ESTAT D'EXECUCIÓ INGRESSOS CORRENTS PER APLICACIÓ
      2.6.- ESTAT D'EXECUCIÓ DESPESES CORRENTS PER APLICACIÓ
      2.7.- ESTAT D'EXECUCIÓ PER ÀREA DE DESPESES
      2.8.- ACTA ARQUEIG DE TRESORERIA

3.- ESTATS I COMPTES DE LES SOCIETATS MERCANTILS
     3.1.- COMUNICACIONS AUDIOVISUALS DE SABADELL, SL
      3.1.1.- BALANÇ DE SITUACIÓ
      3.1.2.- COMPTE DE PÈRDUES I GUANYS
     3.2.- HABITATGES MUNICIPALS DE SABADELL, SA
      3.2.1.- BALANÇ DE SITUACIÓ
      3.2.2.- COMPTE DE PÈRDUES I GUANYS
    3.3.- PROMOCIÓ ECONÒMICA DE SABADELL, SL
      3.3.1.- BALANÇ DE SITUACIÓ
      3.3.2.- COMPTE DE PÈRDUES I GUANYS

INFORMACIÓ PERIÒDICA RELATIVA A L'EXECUCIÓ DELS PRESSUPOSTOS I DEL MOVIMENT DE TRESORERIA A DATA 30-06-2019

RELACIÓ DE DOCUMENTS

1.- INFORME 76/2019 DE LA INTERVENCIÓ GENERAL

2.- ESTATS AJUNTAMENT DE SABADELL
      2.1.- RESUM ESTAT EXECUCIÓ EXERCICI CORRENT (INGRESSOS I DESPESES)
      2.2.- POLÍTIQUES DE DESPESES PER CAPÍTOL
      2.3.- ESTAT D'EXECUCIÓ INGRESSOS EXERCICI TANCATS PER CAPÍTOL
      2.4.- ESTAT D'EXECUCIÓ DESPESES EXERCICI TANCATS PER CAPÍTOL
      2.5.- ESTAT D'EXECUCIÓ INGRESSOS CORRENTS PER APLICACIÓ
      2.6.- ESTAT D'EXECUCIÓ DESPESES CORRENTS PER APLICACIÓ
      2.7.- ESTAT D'EXECUCIÓ PER ÀREA DE DESPESES
      2.8.- ACTA ARQUEIG DE TRESORERIA

3.- ESTATS I COMPTES DE LES SOCIETATS MERCANTILS
     3.1.- COMUNICACIONS AUDIOVISUALS DE SABADELL, SL
       3.1.1.- BALANÇ DE SITUACIÓ
       3.1.2.- COMPTE DE PÈRDUES I GUANYS
    3.2.- HABITATGES MUNICIPALS DE SABADELL, SA
      3.2.1.- BALANÇ DE SITUACIÓ
      3.2.2.- COMPTE DE PÈRDUES I GUANYS
    3.3.- PROMOCIÓ ECONÒMICA DE SABADELL, SL
      3.3.1.- BALANÇ DE SITUACIÓ
      3.3.2.- COMPTE DE PÈRDUES I GUANYS

 

INFORMACIÓ PERIÒDICA RELATIVA A L'EXECUCIÓ DELS PRESSUPOSTOS I DEL MOVIMENT DE TRESORERIA A DATA 30-09-2019

RELACIÓ DE DOCUMENTS

1.- INFORME 93/2019 DE LA INTERVENCIÓ GENERAL
2.- ESTATS AJUNTAMENT DE SABADELL
   2.1.- RESUM ESTAT EXECUCIÓ EXERCICI CORRENT (INGRESSOS I DESPESES)
   2.2.- POLÍTIQUES DE DESPESES PER CAPÍTOL
   2.3.- ESTAT D'EXECUCIÓ INGRESSOS EXERCICI TANCATS PER CAPÍTOL
   2.4.- ESTAT D'EXECUCIÓ DESPESES EXERCICI TANCATS PER CAPÍTOL
   2.5.- ESTAT D'EXECUCIÓ INGRESSOS CORRENTS PER APLICACIÓ
   2.6.- ESTAT D'EXECUCIÓ DESPESES CORRENTS PER APLICACIÓ
   2.7.- ESTAT D'EXECUCIÓ PER ÀREA DE DESPESES
   2.8.- ACTA ARQUEIG DE TRESORERIA

3.- ESTATS I COMPTES DE LES SOCIETATS MERCANTILS
  3.1.- COMUNICACIONS AUDIOVISUALS DE SABADELL, SL
    3.1.1.- BALANÇ DE SITUACIÓ
    3.1.2.- COMPTE DE PÈRDUES I GUANYS
  3.2.- HABITATGES MUNICIPALS DE SABADELL, SA
    3.2.1.- BALANÇ DE SITUACIÓ
    3.2.2.- COMPTE DE PÈRDUES I GUANYS
  3.3.- PROMOCIÓ ECONÒMICA DE SABADELL, SL
   3.3.1.- BALANÇ DE SITUACIÓ
   3.3.2.- COMPTE DE PÈRDUES I GUANYS