Tots els articles
1. Pressupost 2020
L'expedient es va aprovar inicialment el dia 6 de març de 2020. Al no presentar-se reclamacions s'entén aprovat definitivament i entra en vigor el dia 28 de maig de 2020.
1.3 Dictamen
1.4 Informe intervenció TRLRHL
1.5 Informe intervenció estabilitat
2. Modificacions del pressupost
Expedients aprovats definitivament:
- Expedient de modificació del pressupost prorrogat de l'any 2019 per a l'exercici 2020, referència 3-5/2020
- Expedient de modificació del pressupost prorrogat de l'any 2019 per a l'exercici 2020 referència 3-6/2020
- Expedient de modificació del pressupost prorrogat de l'any 2019 per a l'exercici 2020, referència 3-8/2020
- Expedient de modificació del pressupost 2020, referència 3-9/2020
- Expedient de modificació del pressupost 2020, referència 3-10/2020
- Expedient de modificació del pressupost 2020, referència 3-11/2020
- Expedient de modificació del pressupost 2020, referència 3-12/2020
- Expedient de modificació del pressupost 2020, referència 3-14/2020
- Expedient de modificació del pressupost 2020, referència 3-15/2020
- Expedient de modificació del pressupost 2020, referència 3-16/2020
- Expedient de modificació del pressupost 2020, referència 3-18/2020
- Expedient de modificació del pressupost 2020, referència 3-19/2020
3. Estat d'execució del Pressupost de 2020
És el resum agregat de les operacions comptables dutes a terme durant l'exercici fins a un moment determinat.
- Any 2024
(Data d'aprovació definitiva del Pressupost General de l'Ajuntament de Sabadell per a l'exercici 2024: 27 de desembre de 2023).
- Any 2023
(Data d'aprovació definitiva del Pressupost General de l'Ajuntament de Sabadell per a l'exercici 2023: 16 de desembre de 2022).
- Any 2022
(Data d'aprovació definitiva del Pressupost General de l'Ajuntament de Sabadell per a l'exercici 2022: al Ple del dia 22 de desembre de 2021).
- Any 2021
(Data d'aprovació definitiva del Pressupost General de l'Ajuntament de Sabadell per a l'exercici 2021: 6 d’abril de 2021).
- Any 2020
(Data d'aprovació definitiva del Pressupost General de l'Ajuntament de Sabadell per a l'exercici 2020: 28 de maig de 2020).
- Any 2019
(Data d'aprovació definitiva del Pressupost General de l'Ajuntament de Sabadell per a l'exercici 2019: 15 de novembre de 2018).
- Any 2014
- Any 2013
- Pressupost 2013
- Al·legacions pressupost 2013
- Liquidació del pressupost 2013
- Estat de la Liquidació del pressupost 2013
(Data d'aprovació definitiva del Pressupost General de l'Ajuntament de Sabadell per a l'exercici 2013: 9 de juliol de 2013).
- Any 2012
- Pressupost 2012
- Al·legacions pressupost 2012
- Liquidació del pressupost 2012
- Estat de la Liquidació del pressupost 2012
(Data d'aprovació definitiva del Pressupost General de l'Ajuntament de Sabadell per a l'exercici 2012: 5 de gener de 2012).
- Any 2011
- Pressupost 2011
- Al·legacions pressupost 2011
- Liquidació del pressupost 2011
Execució trimestral
D’acord amb les Bases d’Execució del Pressupost de l’Ajuntament de Sabadell (article 26.5 BePAS 2025):
«La informació per trimestres vençuts corresponent al quart trimestre de l’exercici s’entendrà complimentada i remesa al Ple en el moment en què aquest sigui informat de l’expedient de liquidació del pressupost.»
En conseqüència, la informació del quart trimestre queda integrada dins la documentació de liquidació de l'exercici.
Exercici 2025
Exercici 2024
- Primer trimestre 2024
- Segon trimestre 2024
- Tercer trimestre 2024
- Quart trimestre 2024
Exercici 2023
Exercici 2022
Exercici 2021
Exercici 2020
Exercici 2019
Endeutament municipal
- Endeutament exercici 2024
- Endeutament exercici 2023
- Endeutament exercici 2022
- Endeutament exercici 2021
- Endeutament exercici 2020
- Endeutament exercici 2019
- Endeutament exercici 2018
Cost efectiu dels serveis
A partir de l'exercici 2023 se us redirigirà a la web del Ministeri d'Hisenda per a la consulta de la informació amb relació a les dades del Cost Efectiu.
- Cost dels serveis exercici 2023
- Cost dels serveis exercici 2022
- Cost dels serveis exercici 2021
- Cost dels serveis exercici 2020
- Cost dels serveis exercici 2019
Informes sobre terminis de pagament
Informes trimestrals sobre compliment de terminis de la Llei de Lluita contra la Morositat.
Any 2025
- Primer trimestre 2025 - Document annex 1 - Document annex 2 - Document annex 3
- Segon trimestre 2025 - Document annex 1 - Document annex 2 - Document annex 3
- Tercer trimestre 2025 - Document annex 1 - Document annex 3 - Document annex 3
Any 2024
- Primer trimestre 2024 - Document annex 1 - Document annex 2 - Document annex 3
- Segon trimestre 2024 - Document annex 1 - Document annex 2 - Document annex 3
- Tercer trimestre 2024 - Document annex 1 - Document annex 2 - Document annex 3
- Quart trimestre 2024 - Document annex 1 - Document annex 2 - Document annex 3
Any 2023
- Primer trimestre 2023 - Document annex
- Segon trimestre 2023 - Document annex
- Tercer trimestre 2023 - Document annex 1 - Document annex 2 - Document annex 3
- Quart trimestre 2023 - Document annex 1 - Document annex 2 - Document annex 3
Any 2022
- Quart trimestre 2022 - Document annex
- Tercer trimestre 2022 - Document annex
- Segon trimestre 2022 - Document annex
- Primer trimestre 2022 - Document annex
Any 2021
- Quart trimestre 2021 - Document annex
- Tercer trimestre 2021 - Document annex
- Segon trimestre 2021 - Document annex
- Primer trimestre 2021 - Document annex
Any 2020
SOL·LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS DE LA TRESORERIA DE L'AJUNTAMENT DE SABADELL
Document que han d'emplenar els proveïdors o contribuents per cobrar factures o per demanar la devolució d'ingressos indeguts a l'Ajuntament.
Cal imprimir aquest document i omplir-lo amb les dades que demana:
- Les persones físiques l'han de omplir i signar.
- Les persones jurídiques han d'omplir el formulari i demanar a la seva entitat bancària que li segelli i signi donant la conformitat de titularitat. Si ho desitgen poden enviar un certificat de titularitat expedit per la pròpia entitat.
Una vegada emplenat es pot fer arribar:
Mitjançant el lliurament a qualsevol de les oficines del Servei d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament.
Per correu electrònic a l'adreça tresoreria@ajsabadell.cat
Descarrega formulari persones físiques.
Descarrega formulari persones jurídiques.
INFORMACIÓ PERIÒDICA RELATIVA A L'EXECUCIÓ DELS PRESSUPOSTOS I DEL MOVIMENT DE TRESORERIA A DATA 31-03-2019
RELACIÓ DE DOCUMENTS
1.- INFORME 41/2019 DE LA INTERVENCIÓ GENERAL
2.- ESTATS AJUNTAMENT DE SABADELL
2.1.- RESUM ESTAT EXECUCIÓ EXERCICI CORRENT (INGRESSOS I DESPESES)
2.2.- POLÍTIQUES DE DESPESES PER CAPÍTOL
2.3.- ESTAT D'EXECUCIÓ INGRESSOS EXERCICI TANCATS PER CAPÍTOL
2.4.- ESTAT D'EXECUCIÓ DESPESES EXERCICI TANCATS PER CAPÍTOL
2.5.- ESTAT D'EXECUCIÓ INGRESSOS CORRENTS PER APLICACIÓ
2.6.- ESTAT D'EXECUCIÓ DESPESES CORRENTS PER APLICACIÓ
2.7.- ESTAT D'EXECUCIÓ PER ÀREA DE DESPESES
2.8.- ACTA ARQUEIG DE TRESORERIA
3.- ESTATS I COMPTES DE LES SOCIETATS MERCANTILS
3.1.- COMUNICACIONS AUDIOVISUALS DE SABADELL, SL
3.1.1.- BALANÇ DE SITUACIÓ
3.1.2.- COMPTE DE PÈRDUES I GUANYS
3.2.- HABITATGES MUNICIPALS DE SABADELL, SA
3.2.1.- BALANÇ DE SITUACIÓ
3.2.2.- COMPTE DE PÈRDUES I GUANYS
3.3.- PROMOCIÓ ECONÒMICA DE SABADELL, SL
3.3.1.- BALANÇ DE SITUACIÓ
3.3.2.- COMPTE DE PÈRDUES I GUANYS
INFORMACIÓ PERIÒDICA RELATIVA A L'EXECUCIÓ DELS PRESSUPOSTOS I DEL MOVIMENT DE TRESORERIA A DATA 30-06-2019
RELACIÓ DE DOCUMENTS
1.- INFORME 76/2019 DE LA INTERVENCIÓ GENERAL
2.- ESTATS AJUNTAMENT DE SABADELL
2.1.- RESUM ESTAT EXECUCIÓ EXERCICI CORRENT (INGRESSOS I DESPESES)
2.2.- POLÍTIQUES DE DESPESES PER CAPÍTOL
2.3.- ESTAT D'EXECUCIÓ INGRESSOS EXERCICI TANCATS PER CAPÍTOL
2.4.- ESTAT D'EXECUCIÓ DESPESES EXERCICI TANCATS PER CAPÍTOL
2.5.- ESTAT D'EXECUCIÓ INGRESSOS CORRENTS PER APLICACIÓ
2.6.- ESTAT D'EXECUCIÓ DESPESES CORRENTS PER APLICACIÓ
2.7.- ESTAT D'EXECUCIÓ PER ÀREA DE DESPESES
2.8.- ACTA ARQUEIG DE TRESORERIA
3.- ESTATS I COMPTES DE LES SOCIETATS MERCANTILS
3.1.- COMUNICACIONS AUDIOVISUALS DE SABADELL, SL
3.1.1.- BALANÇ DE SITUACIÓ
3.1.2.- COMPTE DE PÈRDUES I GUANYS
3.2.- HABITATGES MUNICIPALS DE SABADELL, SA
3.2.1.- BALANÇ DE SITUACIÓ
3.2.2.- COMPTE DE PÈRDUES I GUANYS
3.3.- PROMOCIÓ ECONÒMICA DE SABADELL, SL
3.3.1.- BALANÇ DE SITUACIÓ
3.3.2.- COMPTE DE PÈRDUES I GUANYS
INFORMACIÓ PERIÒDICA RELATIVA A L'EXECUCIÓ DELS PRESSUPOSTOS I DEL MOVIMENT DE TRESORERIA A DATA 30-09-2019
RELACIÓ DE DOCUMENTS
1.- INFORME 93/2019 DE LA INTERVENCIÓ GENERAL
2.- ESTATS AJUNTAMENT DE SABADELL
2.1.- RESUM ESTAT EXECUCIÓ EXERCICI CORRENT (INGRESSOS I DESPESES)
2.2.- POLÍTIQUES DE DESPESES PER CAPÍTOL
2.3.- ESTAT D'EXECUCIÓ INGRESSOS EXERCICI TANCATS PER CAPÍTOL
2.4.- ESTAT D'EXECUCIÓ DESPESES EXERCICI TANCATS PER CAPÍTOL
2.5.- ESTAT D'EXECUCIÓ INGRESSOS CORRENTS PER APLICACIÓ
2.6.- ESTAT D'EXECUCIÓ DESPESES CORRENTS PER APLICACIÓ
2.7.- ESTAT D'EXECUCIÓ PER ÀREA DE DESPESES
2.8.- ACTA ARQUEIG DE TRESORERIA
3.- ESTATS I COMPTES DE LES SOCIETATS MERCANTILS
3.1.- COMUNICACIONS AUDIOVISUALS DE SABADELL, SL
3.1.1.- BALANÇ DE SITUACIÓ
3.1.2.- COMPTE DE PÈRDUES I GUANYS
3.2.- HABITATGES MUNICIPALS DE SABADELL, SA
3.2.1.- BALANÇ DE SITUACIÓ
3.2.2.- COMPTE DE PÈRDUES I GUANYS
3.3.- PROMOCIÓ ECONÒMICA DE SABADELL, SL
3.3.1.- BALANÇ DE SITUACIÓ
3.3.2.- COMPTE DE PÈRDUES I GUANYS
