Subvencions directes a entitats sense ànim de lucre de la ciutat per pal·liar els efectes de la COVID-19
>> Convocatòria
>> Resolució
Convocatòria
L’objecte de la convocatòria és l’atorgament de subvencions directes destinades a finançar despeses derivades de la crisi sanitària durant l’any 2021.
Import de la convocatòria: 170.000.-€
>> Vegeu text íntegre de la convocatòria
Termini de presentació de sol·licituds:
Des del 15 de juny fins el 31 de juliol de 2021
Les sol·licituds presentades fora de termini no seran admeses a tràmit.
Quantitat subvencionable
L'import màxim de la subvenció no excedirà del 10% de l'import de la convocatòria, en aquest cas són 17.000.-€
Quines despeses es subvencionen:
Seran subvencionables totes aquelles despeses que no puguin vincular-se directament amb el desenvolupament de l’activitat que realitza l’entitat, realitzades i pagades entre l’1 de gener i el 30 de juny de 2021:
- Despeses extraordinàries realitzades i que són objecte de la subvenció (les derivades de l’elaboració de plans de retorn, test d’antígens, EPI’s, ...)
- Despeses de personal (indemnitzacions per ERTO, salaris i despeses de seguretat social abonades,...)
- Despeses d’assegurances
- Lloguers del propi local i altres despeses associades a la disposició d’altres equipaments
- Despeses de subministraments i serveis generals (aigua, llum, calefacció i/o comunicacions)
- Despeses de proveïdors de serveis
- Despeses de millores estructurals relacionades amb adaptacions a fer derivades de la pandèmia
- Despeses per a l’adquisició de material i béns d’inversió (material informàtic,...). La quantitat a considerar s’establirà segons les normes de comptabilitat generalment acceptades pel període d’un any (taules amortització)
- Els impostos i les taxes (excepte l’IRPF i els que siguin susceptibles de recuperació o compensació)
- Quotes de socis no satisfetes justificades mitjançant rebuts bancaris retornats pels socis
Entitats que ho poden sol·licitar
- Legalment constituïdes i amb personalitat jurídica pròpia
- Sense ànim de lucre
- Inscrites als corresponents registres oficials i al Registre Municipal d’Entitats Ciutadanes d’aquest Ajuntament, o que estiguin en procés d’inscripció
- Que disposin de seu o delegació a la ciutat de Sabadell
Han de complir els 4 requisits
Queden incloses les que realitzin la seva activitat en un equipament públic en règim d'autorització o concessió.
Com s'ha de sol·licitar
Cal presentar:
- Annex 1: Instància
- Annex 2: Compte justificatiu
- Annex 3: Compte bancari
- Justificants de despesa (factures i rebuts)
Presentació de les sol·licituds
- A través de la seu electrònica de l'Ajuntament de Sabadell
- Només una sol·licitud per entitat, signada electrònicament. És recomenable presentar Annex I, Annex II (sol·licitud i justificació) i Annex III (dades bancàries) alhora
Justificació
- S’entendrà justificada la subvenció amb l’aportació dels justificants de despesa (factura i rebut) de l’import de subvenció sol·licitada abans del 31 d’agost de 2021.
- Els imports imputats a la justificació d’aquestes subvencions no podran presentar-se com a justificació a altres subvencions de les que és sigui beneficiari.
Resolució
Infografia interactiva, cliqueu per obtenir més informació
Presentació
Més informació:
Servei de Democràcia Deliberativa i Intervenció Comunitària
93 745 31 84 (9 a 14 h)
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.