PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

OFICINA D'ENTITATS I VOLUNTARIAT

 

Baner del curs


Formació adreçada a les persones responsables i membres de les entitats sense ànim de lucre de Sabadell.


DOCUMENTACIÓ DE SUPORT:

OBJECTIUS:

  • Informar de les obligacions que tenen les entitats sense ànim de lucre a relacionar-se electrònicament amb l’Ajuntament de Sabadell i amb altres Administracions Públiques.
  • Explicar i guiar a les entitats sobre com obtenir els diferents tipus de certificats digitals.
  • Explicar i guiar com actualitzar la composició de la Junta Directiva al Registre d’Associacions i altres registres oficials de la Generalitat de Catalunya.

CONTINGUTS:

  1. Quin certificat digital he de sol·licitar per a la meva entitat:
  • Certificat de persona física (idCAT certificat digital, DNI electrònic, certificat digital de la FNMT ) del president/a i secretari/a de l’entitat
  • Certificat digital de representant de Persona Jurídica de la Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre de l’entitat
  1. Com obtenir el Certificat digital de representat de persona Jurídica pas a pas
  1. Com actualitzar la composició de la Junta Directiva als Registres de la Generalitat de Catalunya
  1. Com actualitzar les dades al Registre Municipal d’Entitats de l’Ajuntament de Sabadell
  1. Què és la signatura electrònica i com signar documents i certificats

METODOLOGIA:

Sessió de dues hores amb continguts teòrics i pràctics on seguirem pas a pas les indicacions per obtenir el certificat digital

Data: Dimarts 28 de gener de 2025
Hora: de 16.30 a 18.30 h
Lloc: Casal Pere Quart (Rambla, 69)
Docència: Oficina d'Entitats i Voluntariat de l'Ajuntament de Sabadell

Cal inscripció prèvia: complimentant el full d'inscripció
Un cop rebuda la inscripció ens posarem en contacte per correu electrònic amb la persona interessada per confirmar la plaça.

Taller gratuït. Places limitades


També et pot interessar...