L’Ajuntament continua amb les obres de millora de les voreres a l’entorn del Parc de les Aigües per fer els carrers més accessibles, segurs i còmodes per als vianants. Les actuacions inclouen la renovació de passos de vianants i l’arranjament de diferents trams de vorera per posar-les al dia.
Ja s’han renovat els passos de vianants de la cantonada dels carrers d’Arcàdia i Sarajevo. Ara els treballs continuen al carrer de Plini el Vell, on s’estan adaptant nous passos i renovant trams de la vorera nord.
Aquestes actuacions faciliten els desplaçaments a peu, eliminen barreres arquitectòniques i fan els itineraris més còmodes per a tothom, especialment per a la gent gran, les persones amb mobilitat reduïda i les famílies amb cotxets infantils.
Al llarg del segon semestre també es renovarà l’asfalt de diversos carrers de l’entorn del Parc de les Aigües, concretament als carrers d’Adriana i de Plini el Vell, al passatge de Moscou i en diferents trams del carrer de Sarajevo.
Més actuacions a voreres
Les obres a l’entorn del Parc de les Aigües formen part de la nova fase del projecte municipal Els diners als carrers, que preveu millorar una vintena de voreres distribuïdes pels diferents barris de Sabadell. El programa compta amb una inversió de prop de 3 milions d’euros per renovar carrers que necessiten una posada al dia, eliminar barreres arquitectòniques i fer-los més còmodes i segurs per als vianants.
En els darrers mesos ja s’han acabat les actuacions a la Via Massagué, el carrer de Vilarrúbias, la carretera de Caldes, la plaça d’Espanya, el carrer de Brujas, el carrer de Sant Antoni i la Travessera de l’Església. Paral·lelament, continuen altres actuacions previstes dins del mateix programa per seguir millorant les voreres i l’accessibilitat als diferents barris de la ciutat.
Amb aquest pla, l’Ajuntament continua renovant les voreres de manera progressiva per facilitar els desplaçaments a peu i fer que l’espai públic sigui més segur, accessible i agradable per a tothom.