31Desembre

Sabadell manté durant tot el 2026 les bonificacions als abonaments T-Mes i T-Mes Jove del bus urbà

L’Ajuntament de Sabadell ha aprovat la continuïtat de les bonificacions en les tarifes dels abonaments mensuals T-Mes i T-Mes Jove del servei d’autobusos urbans, operat per Transports Urbans de Sabadell (TUS).

Durant tot l’any 2026, aquests abonaments mantindran una bonificació del 50% en el preu final que paga l’usuari, i que s’aplica directament en el moment d’adquirir el títol. La diferència entre la tarifa ordinària i el preu bonificat continuarà essent assumida conjuntament per l’Estat i l’Ajuntament de Sabadell.

Aquesta mesura forma part del conjunt d’accions per millorar la xarxa de transport urbà de la ciutat, tant pel que fa a la qualitat del servei com a la sostenibilitat ambiental. Entre les actuacions ja en marxa hi ha la renovació progressiva de la flota amb vehicles elèctrics i de baixes emissions, la implantació del nou sistema SAE amb pantalles informatives i càmeres de videovigilància als autobusos, nous panells a les parades i millores per a l’accessibilitat de les persones amb discapacitat.