PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    22
    Març
    2024

    A l’abril arriba un nou cicle de xerrades del programa municipal Tàndem Família-Escola, per donar suport a les famílies en l’educació dels seus infants

    A l’abril arriba un nou cicle de xerrades del programa municipal Tàndem Família-Escola, per donar suport a les famílies en l’educació dels seus infants

    L’Ajuntament organitza, un any més, un conjunt de xerrades per donar suport a les famílies en la seva tasca diària d’educar els seus infants i adolescents. Les activitats, majoritàriament en format telemàtic, formen part del programa Tàndem Família-Escola, s’iniciaran el proper 10 d’abril i s’allargaran fins al maig. El programa compta amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona.

    Es tracta d’un cicle que vol consolidar-se com un espai de reflexió i debat al voltant de temes d’interès, així com compartir idees i donar eines amb l’objectiu que la criança en les diverses fases del desenvolupament dels fills i filles no suposi una tasca en solitari i que es puguin resoldre dubtes i encarar reptes amb serenitat.

    La primera de les sessions, adreçada a famílies amb adolescents d’entre 12 i 16 anys, tindrà lloc el 10 d’abril a les 17.30h en format virtual, amb la xerrada “Qui és el meu fill en el món digital? Acompanyament a la construcció d'una identitat digital saludable”, a càrrec de Mariona Bricollé, educadora social especialitzada en teràpia Gestalt.

    Dimarts, 16 d’abril a les 17.30h i també en format virtual, està prevista la xerrada per a famílies amb infants d’entre 6 i 12 anys “Et veig, et sento, t’escolto: Eines per ajudar els fills i filles a créixer”, a càrrec d’Helena Roca, mestra i membre de l’Equip SEER.

    La tercera sessió, per a famílies de joves a partir de 12 anys, es farà dijous 2 de maig en format presencial a la Sala d’actes del Casal Pere Quart. Sota el títol “Com prevenim el consum de drogues a l’adolescència?”, anirà a càrrec de Xavier Polo, psicòleg del SAIDP (Servei d’Assessorament i Informació en Drogues i Pantalles) de l’Ajuntament.

    La quarta i última xerrada serà “Desenvolupament del nadó. Rol parental dels 0 als 3 anys”. De nou en format virtual, està programada per al dijous 16 de maig a les 17.30h amb la psicòloga experta en temes de criança, Clara Carbonell.

    Les places són limitades i s’ompliran per ordre d’inscripció. Tota la informació es pot trobar al web del Servei d’Educació de l’Ajuntament.

    Categories Educació Tags educació, Tàndem Família Escola