PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
          

CONTACTE

En línia

Comunicats a l’ajuntament

Aquest tràmit permet la presentació de qualsevol comunicació no formal a l'Ajuntament. Es poden fer arribar preguntes, aclariments o dubtes sobre les informacions publicades en els diferents llocs web municipals o demanar com trobar alguna informació sobre algun tràmit i servei municipal, entre d’altres. Per aquest canal no es pot iniciar cap tràmit ni expedient administratiu.

Comunicat d’incidències a la via pública

Té per objectiu agilitar el procés de millora de qualsevol aspecte relacionat amb l’espai comú.

El tipus d’incidència pot estar relacionada amb l’enllumenat públic, la neteja viària, la recollida de residus, el mobiliari urbà, els espais enjardinats, l’arbrat, la xarxa de clavegueram, el paviment de vorera i calçada, les baranes, la senyalització de trànsit, els pilons, els miralls, les bandes reductores de velocitat i els semàfors.

Instància genèrica

La ciutadania pot adreçar-se a l'Ajuntament de Sabadell emplenant aquest formulari d'instància general normalitzada en tots els tràmits per als quals no s'hagi determinat la utilització d'un formulari específic.

Queixes, suggeriments i propostes

Una queixa és aquella informació que presenta la ciutadania per posar en coneixement de l'Ajuntament un mal funcionament o deficiència dels serveis municipals, i tinguin com a objectiu la seva correcció. Un suggeriment o proposta és l'aportació formulada per la ciutadania destinada a millorar la prestació o la qualitat d'un servei de competència municipal o de les entitats que depenen de l'Ajuntament, ja sigui en l'àmbit organitzatiu o funcional.

 

Presencial

Oficines d'atenció ciutadana

Sabadell disposa de 5 oficines d'atenció ciutadana distribuïdes pel territori

Oficines d'atenció departamentals

Registres d'entrada de documents

L’Ajuntament properament també posarà a disposició dels ciutadans el seu registre electrònic.

Directori municipal

Consulta el directori municipal amb les adreces, telèfons i la ubicació al mapa de les Àrees, Òrgans i Organismes Municipals, així com les Oficines de Registre i d'Atenció Ciutadana.

Directori de Sabadell

Directori d'entitats, teatres, museus, associacions, biblioteques...

 

Telèfon

Atenció ciutadana

  • 010
  • Telèfon: 93 745 31 10 des de fora de Sabadell o des del mòbil.

Atenció telefònica de dilluns a dijous de 8.30 del matí a 7 de la tarda. Divendres de 8.30 del matí a 3 de la tarda.
 

Centraleta de l'ajuntament

Telèfon: 93 745 31 00

Atenció telefònica de dilluns a divendres de 8:00 h a 20:00 h
 

Adreces i telèfons d'emergències

Policia, mossos, bombers, urgències mèdiques...

Directori de Sabadell

Directori d'entitats, teatres, museus, associacions, biblioteques...

 

Xarxes

Ajuntament de Sabadell

         

Xarxes socials

Xarxes socials dels diferents departaments de l'Ajuntament de Sabadell

També et pot interessar...

Oficina municipal d'Informació al consumidor

Informa els consumidors sobre els seus drets i deures en temes de consum i tramita les seves queixes

Síndica de Greuges de Sabadell

On la ciutadania pot presentar les seves queixes relacionades amb les administracions públiques

Conflictes de convivència

Servei municipal que ofereix a la ciutadania eines de mediació per gestionar, de manera dialogada, els problemes de convivència

Convivència intercultural

Per combatre els rumors i prejudicis que existeixen en relació a diferents col·lectius

Atenció a la víctima

Servei que ofereix la Policia Municipal per atendre tant la violència de gènere com tota la violència relacionada amb la discriminació, l’odi o la intolerància