PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

POLICIA

 

 
          

POLICIA

 

Servei d'atenció a la víctima


Servei que ofereix la Policia Municipal per atendre de manera personalitzada i coordinada totes les problemàtiques derivades tant de la violència de gènere com de tota la violència relacionada amb la discriminació, l’odi o la intolerància per aspectes religiosos o ideològics.
Per afrontar tota la gestió de conflictes, el SAV treballa de manera transversal  amb diferents serveis municipals, entitats i administracions: servei d'informació i atenció a les dones, serveis socials, educació, joventut, drets civils, mediació comunitària, salut, centres d'assistència primària i hospital Parc Taulí, fiscalia, jutjats, col·legis d'advocats i mossos d'esquadra.

A qui atén:

  • Dones, menors, gent gran o qualsevol altre col·lectiu considerat vulnerable:
  • Persones que sofreixin o hagin sofert casos de violència en l’àmbit laboral, conegut també com a mobbing
  • Cassos produïts per violència en l’àmbit social o comunitari, és a dir, quan es tracta d’agressions o assetjament sexual, tràfic sexual de dones i menors en temes de mutilació genital femenina o en risc de patir-la o en matrimonis forçats
  • Situacions amb menors i gent gran derivades de problemàtiques de violència familiar, absentisme escolar, mendicitat infantil o indigència, vulnerabilitat i risc d’exclusió social
  • Delictes que atemptin contra la igualtat, que incitin l’odi, la violència i la discriminació a una persona o col·lectiu social per el seu origen racial o nacionalitat, religió i creences, opinió, edat, discapacitat, malaltia i orientació sexual o llengua
  • També víctimes de trànsit en cassos d’accidents molt greus o amb víctimes mortals on l’acompanyament a les persones de l’entorn de la víctima requereixi una atenció especial

 Què ofereix

  • Servei general d’assessorament posant a l’abast els recursos i serveis de l’Ajuntament
  • Acompanyament per interposar denúncies o, en funció de cada cas concret, suport emocional i atenció psicològica
  • Seguiment del cas per oferir protecció en cas de ser necessari

 Com contactar

  • Truca al 900 112 092 / 092