PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    27
    Juliol
    2020

    Adjudicada la redacció del projecte per recuperar una part de l’edifici de Sallarès i Deu i adequar-lo com a Centre d’Innovació Social Tecnològic

    La Junta de Govern Local ha adjudicat avui la redacció del projecte del Centre d’Innovació Social i Tecnològic que s’ubicarà a una part de l’edifici de Sallarès i Deu i també del projecte per a la consolidació estructural i estanqueïtat de la resta de l’immoble. El doble encàrrec s’atorga a Julià Arquitectes Associats, autors de la proposta guanyadora del concurs convocat a aquest efecte. L’import de l’adjudicació és de 284.594,50€.

    El Centre d’Innovació Social  i Tecnològic, vinculat al Vapor Llonch, es situarà a la nau A i el pati B, amb una superfície total de 2.079,65 m2. L’execució dels treballs per a la seva adequació serà cofinançada pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional FEDER, dins del objectiu de “Promoure la inclusió social i lluitar contra la pobresa i qualsevol forma de discriminació”, que disposa d’un import inicial de 1.781.359 euros.

    L’edifici industrial Sallarès i Deu és un conjunt format per quatre naus paral·leles als carrers de Cellers i de Viladomat i un cinquè edifici que se situa perpendicular a aquestes i donant front de façana al carrer de Jacint Verdaguer.  La construcció és un bé protegit pel Pla especial de protecció dels béns arqueològics, mediambientals i arquitectònics de Sabadell, sent les naus principals obra de l’arquitecte modernista Lluís Muncunill.

    Proposta guanyadora

     

    Pel que fa a la proposta guanyadora al concurs convocat, es va presentar sobre el lema “Intersticis Actius” i en destaca:

    El manteniment de l’esperit del conjunt industrial existent en la seva proposta d’intervenció global .

    L’estratègia oberta de transformació en etapes.

    El manteniment de la claredat de l’ordenació i l’ordre de la seva tipologia estructural, recuperant el ritme i la composició de les naus principals.

    La proposta com a gran contenidor flexible i adaptable, la sostenibilitat funcional i les mesures de gestió energètica.

    La flexibilitat per permetre l’adaptació a usos diversos.

    Les propostes pel que fa a la consolidació estructural i estanqueïtat de l’edifici patrimonial.

    Categories Urbanisme i Habitatge Tags Junta de Govern Local, Sallarès i Deu, urbanisme