PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    19
    Setembre
    2022

    Adjudicades les obres per a la creació del Passatge de Jean Piaget

    És una de les propostes que l’Ajuntament ha presentat als fons europeus Next Generation

    Adjudicades les obres per a la creació del Passatge de Jean Piaget

    La Junta de Govern Local ha aprovat avui l’adjudicació del contracte d'obres d'urbanització del passatge existent entre la plaça de Jean Piaget i el carrer Reina Elionor i la seva adequació al projecte d'urbanització dels entorns de la plaça d'Anselm Clavé. La construcció d’aquest espai servirà per millorar la connexió i l’accessibilitat amb l’estació de FGC Can Feu-Gràcia. Pel que fa al finançament de les obres, l’Ajuntament ha presentat el projecte als fons Next Generation de la Unió Europea.

    La iniciativa pretén convertir amb carrer plataforma destinada únicament a vianants la zona existent entre l’edifici de Jean Piaget, que actualment s’està rehabilitant, i l’aparcament destinat a usuaris dels FGC. No obstant això, la urbanització del passatge també preveu la seva adequació al pla d’urbanització dels entorns de la plaça d’Anselm Clavé.

    Les obres s’han adjudicat a l’empresa Infraestructures Serveis i Obres del Vallès SL amb un pressupost de 204.112,02 euros i un termini d’execució previst de 4 mesos.

    Fons Next Generation

    Aquesta reforma forma part de les actuacions que l’Ajuntament ha presentat per subvencionar amb els fons europeus Next Generation. Entre els projectes, figuren l’impuls de camins i millora d’entorns escolars, la pacificació de l’espai públic amb noves zones per a vianants i carrils bici.

    Categories Espai públic , Next Generation, Urbanisme i Habitatge Tags Fons europeus, Fons Next Generation, Passatge de Jean Piaget