PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    02
    Novembre
    2022

    Adjudicades les obres per millorar l’accessibilitat al barri de Cifuentes

    Adjudicades les obres per millorar l’accessibilitat al barri de Cifuentes

    La Junta de Govern Local ha adjudicat avui l’expedient de contractació de les obres d’accessibilitat al barri de Cifuentes. Amb les actuacions es milloraran les escales i s’instal·laran rampes a dos recorreguts que enllacen espais situats a diferents nivells, tot eliminant així barreres arquitectòniques. També inclouran noves zones enjardinades. Els treballs tenen un pressupost total d’adjudicació de 223.796,97 euros i un termini d’execució previst de 3 mesos.

    El projecte, que ha estat dividit en dos lots que inclouen dos àmbits d’actuació diferents, ha estat adjudicat a Construcciones y Servicios Faus SA. El primer, que s’ocupa del carrer de Palestrina amb la carretera de Terrassa, ha estat adjudicat per 133.158,97 euros. El segon, que tracta la zona del Carrer de Beethoven amb la carretera de Terrassa, compta amb un pressupost d’adjudicació de 90.638 euros.

    Millora de l’accessibilitat

    A banda del barri de Cifuentes, hi ha un altre projecte previst per millorar l’accessibilitat a Can Rull: la connexió a la plaça de Ròmul entre els dos nivells que conformen la plaça i l’enllaç entre els carrers de Bècquer i Plaute. Aquestes actuacions estan a l’espera d’adjudicació.

    Aquest nou equipament i les obres de millora de l’espai públic i d’accessibilitat, contribuiran a la consolidació d’aquest districte com un dels grans centres d’activitats de la ciutat.

    Categories Espai públic , Urbanisme i Habitatge Tags Cifuentes, Millora de l'accessibilitat