PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    01
    Desembre
    2022

    Afectacions al trànsit al centre de la ciutat fins al 6 de gener

    El passeig quedarà tallat puntualment les tardes de l’1 al 24 de desembre durant l’actuació del Llaminer

    Afectacions al trànsit al centre de la ciutat fins al 6 de gener

    Aquests dies es produiran afectacions al trànsit al centre de la ciutat. D’una banda, l’actuació del Llaminer en el Calendari d’Advent, de l’1 al 24 de desembre, implicarà el tall del Passeig i la desviació del transport públic. Així, les parades d’autobús del passeig de Manresa i de Doctor Robert quedaran sense servei en horari de 18.15 a 19.15 h. Les línies que circulen pel Passeig es desviaran cada tarda pel carrer de Vilarrúbias i el lateral de la Gran Via. Les línies L1, L2 i L3 tornaran al centre pel carrer de les Tres Creus i de la República i recuperaran el seu recorregut per la Rambla. Les línies L4, L44, L5, L55 i L15 recobraran el seu recorregut a l’estació del centre.

    Les persones usuàries de les parades afectades es podran dirigir a les parades més properes, que són la del Casal Pere Quart (L1, L2 i L3) i la del carrer de les Valls o l’Estació Centre (L4, L44, L5, L55 i L15).

    D’altra banda, el dia 31 de desembre, hi haurà afectacions al trànsit a causa de la Cursa de Cap d’Any. En concret, es veurà afectat l’entorn de la plaça de la Creu Alta i de l’avinguda Onze de Setembre des de les 7 del matí fins a les 7 de la tarda. Les dues curses principals de 5 i 10 quilòmetres es desenvoluparan entre les 17 i 19 h, afectant l’eix central entre la plaça de la Creu Alta i la Gran Via amb Rambla, així com carrers propers.

    Mentre durin les afectacions, hi haurà avisos en les parades principals afectades per la cursa i personal de TUS per orientar les persones usuàries.

    Finalment, el 5 de gener, durant la Cavalcada de Reis, hi haurà afectacions a tota la ciutat i el transport públic adaptarà els itineraris i els serveis segons el desenvolupament de l’activitat.

    Es recomana no utilitzar el vehicle privat i fer seguiment dels avisos de TUS.

    Categories Districtes, Transport Públic, Mobilitat i transport Tags afectacions al trànsit, trànsit, TUS