PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    23
    Novembre
    2015

    Ajuda d’emergència als camps de refugiats sahrauís, afectats per les pluges torrencials del mes d’octubre

    L’Ajuntament de Sabadell farà una aportació d’emergència per atendre les necessitats més urgents dels refugiats sahrauís dels camps de Tindouf (Algèria), afectats per les pluges torrencials del mes d’octubre. Així s’ha acordat aquest matí, de forma unànime, a la Junta de Portaveu.

     

    Els efectes de les darreres pluges al desert algerí han estat devastadors: segons la Mitja Lluna Roja Sahrauí (MLRS), hi ha més d’11.000 famílies que podrien haver perdut la casa o haima. És per això, que la MLRS ha fet una crida als països donants, les organitzacions internacionals, les ONG i a la societat civil en general a fer donacions d’emergència per atendre les necessitats bàsiques, com ara aigua, aliments, haimes, mantes o material higiènic, entre d’altres.

    A petició de les entitats Sabadell Acull Infants Sahrauís i Solidaris amb el Poble Sahrauí, la Junta de Portaveus ha acordat fer aquesta aportació i alhora reclamar tant a l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament i al Fons Català de Cooperació com al Ministeri d’Assumptes Exteriors i de Cooperació que ajudin a socórrer les víctimes i a reconstruir els campaments de refugiats.

    Podeu consultar el text complet d’aquest acord de Junta de Portaveus

    Categories Cooperació, Ajuntament Tags ajuntament