PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    01
    Agost
    2018

    Ajuntament i taxistes demanen al Ministeri de Foment que traslladi les competències del taxi a la Generalitat

    Representants locals es van reunir ahir i van acordar de mantenir les sessions de treball conjuntes

    Ajuntament i taxistes demanen al Ministeri de Foment que traslladi les competències del taxi a la Generalitat

    Ahir a la tarda, membres del consistori es van reunir amb representants dels taxistes de Sabadell per parlar de com es troba la situació del taxi a Sabadell i van acordar de demanar al Ministeri de Foment que traslladi les competències del sector a la Generalitat de Catalunya.

    Per part del consistori hi van assistir Marisol Martínez, alcaldessa accidental; Juli Fernàndez, tinent d’alcalde de Cohesió Territorial, i Xavier Guerrero, regidor d’Espai Públic.

    La trobada va servir per prendre el pols a la situació i es va tractar com afecta la liberalització de les llicències a la nostra ciutat. Els diferents representants van convenir que la vaga a Sabadell ha sigut en tot moment respectuosa i que no hi ha hagut cap incident remarcable.

    Finalment, també es va acordar de continuar mantenint les sessions de treball que es duen a terme en el marc de la taula estable del taxi a la nostra ciutat, que ja existeix i que es reuneix regularment.

    Categories Ajuntament, Mobilitat i transport Tags ajuntament, ciutat, mobilitat