PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    23
    Febrer
    2017

    Alumnes de l’Escola Illa participen en el concurs de creació de disseny de productes Spridd Limited Edition Collection

    L'Escola Illa, a més de sumar una nova col·laboració, s’avança en la connexió entre el món acadèmic i professional

    L’alumnat de l’Escola Illa ha participat en el concurs Spridd Limited Edition Collection, organitzat per Ikea Sabadell, on han pogut col·laborar en els dissenys de la marca. Amb aquest certamen, l’escola de disseny municipal, a més de sumar una nova col·laboració, s’avança en la connexió entre el món acadèmic i professional posant alhora de manifest les noves mostres del talent local dins el món del disseny.

    Els guanyadors a Sabadell –alumnat de l’Illa– pel que fa a la categoria d’incorporació de nou producte a la col·lecció d’edició limitada han estat: primer premi per a Berta Carretero, de 1r d’Il·lustració; 2n premi per a David Hurtado, de 2n de Gràfica Publicitària, i 3r premi per a l’Anna Romero, de 1r d’Il·lustració.

    L’altra categoria ha estat la de la creació del 5è estil d’estampat per a la col·lecció i els guardonats han estat: Laia Barbero, de 2n de Gràfica Publicitària, que ha rebut el 1r premi; Cristina López, de 2n de Gràfica Publicitària, que ha quedat segona, i Viena Boedo, de 1r d’Il·lustració, amb el 3r premi.

    El concurs s’ha portat a terme als municipis on la marca té botigues i s’ha obert en cada cas a escoles de disseny situades en aquestes ciutats. Les propostes guanyadores a cada lloc han estat les més votades pels clients de cadascun dels establiments.

     

    Categories Educació Tags disseny, educacio, Escola Illa, innovació