PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    19
    abril
    2017

    Comença el procés participatiu per recuperar la Masia de Ca n’Oriac

    El procés neix de la reivindicació per recuperar aquest element patrimonial

    Comença el procés participatiu per recuperar la Masia de Ca n’Oriac

    L’Associació de Veïns de Ca n’Oriac, en col·laboració amb l'Ajuntament de Sabadell, ha engegat un procés participatiu amb l’objectiu de definir, de manera col·lectiva, un programa d’usos per a la masia de Ca n’Oriac i l’espai públic que l’envolta. El procés, obert a tothom, neix de la reivindicació per recuperar aquest  element patrimonial i el seu entorn per a ús ciutadà i forma part dels projectes seleccionats al procés participatiu del pressupost 2017 Construint Ciutat.

    El tret de sortida del procés ja va tenir lloc el passat 11 de febrer amb un acte obert als veïns i veïnes al recinte de la pròpia masia i organitzat per l’Associació de Veïns. A partir d’ara, el procés es dinamitzarà amb sortides al carrer, tallers i activitats lúdiques fins al 13 de juliol. De fet, les activitats previstes en aquesta fase van començar ahir al vespre amb la presentació de la iniciativa al Consell de Districte 3.

    D’altra banda, es col·locarà un carretó informatiu a l’avinguda de Matadepera per explicar a la ciutadania els objectius de la recuperació. El carretó estarà els dimecres 19, 26 d’abril i 3 de maig, de 16:30 a 18:30, i els divendres 28 d’abril i 5 de maig, de 10 a 12 del matí. A més, s’ha organitzat una activitat oberta el dijous 18 de maig, a les 6 de la tarda, a l’entorn de la Masia de Ca n’Oriac.

    També es faran dos tallers al Centre Cívic de Ca n’Oriac, el dimarts 30 de maig i el dilluns 12 de juny, a les 18:30 h, per definir els usos de l’espai.Finalment, el dijous 13 de juliol a les 18:00h. es farà un acte per exposar les conclusions del procés, que serviran de base per a la redacció del projecte tècnic de rehabilitació de la masia i el seu entorn.

    En les diferents activitats hi està convidada tota la ciutadania, així com les entitats i col·lectius del districte 3r.

    Més informació i al perfil de twitter del Servei de Participació @sbdparticipacio

     

    Categories Processos participatius, Participació ciutadana Tags barris, Masia Ca n'Oriac, participacio