PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    17
    Octubre
    2017

    Declaració de l’Ajuntament de Sabadell

    Contra l'empresonament de Jordi Sànchez i Jordi Cuixart

    Amb el vot a favor dels grups municipals d’Unitat pel Canvi, Esquerra Republicana de Catalunya, Crida per Sabadell, Partit dels Socialistes de Catalunya, Convergència i Unió, i Guanyem Sabadell; el vot en contra dels grups municipals de Ciutadans i Partit Popular, i el suport dels regidors no adscrits, Carles Bosch i Lluís Monge.

    Davant l’empresonament dels presidents d’Òmnium Cultural, Jordi Cuixart, i de l’Assemblea Nacional de Catalunya, Jordi Sànchez, l’Ajuntament de Sabadell vol mostrar el més enèrgic rebuig a la decisió política de l’Audiència Nacional.

    Cuixart i Sànchez són els màxims portaveus de les mobilitzacions més importants que han tingut lloc a Catalunya i a l’Europa del segle XXI. Lideren dues entitats caracteritzades per promoure sempre un activisme cívic i democràtic, amb els valors fonamentals de la pau i la llibertat amb l’objectiu d’aconseguir el dret a l’autodeterminació dels pobles, un dret polític bàsic.

    El seu empresonament respon a la persecució d’una opció política: la defensa d’un Estat independent en forma de República. Aquesta greu mesura posa en evidència la criminalització de determinades idees i de drets fonamentals com el dret a vot, el dret a la llibertat d’expressió o el dret a reunió, assentant perillosament les bases d’un estat antidemocràtic. Conscients del motiu del seu empresonament, volem fer una crida a la llibertat immediata dels presos polítics independentistes.

    Acorda:

    Primer: Mostrar el més enèrgic rebuig a la decisió de l’Audiència Nacional.

    Segon: Mostrar el màxim suport als dos empresonats i al seu entorn més proper, i especialment a les famílies i companys i companyes de les entitats que presideixen. Una solidaritat que en el cas de Jordi Cuixart és encara més sentida per la seva estreta vinculació amb la ciutat de Sabadell.

     

    Sabadell, 17 d’octubre de 2017

     

    Categories Ajuntament, Govern Tags govern, portaveus