PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    30
    Desembre
    2020

    Dispositiu especial de Policia Municipal per a la nit de Cap d’Any

    Dispositiu especial de Policia Municipal per a la nit de Cap d’Any

    El dispositiu de Policia Municipal per a la nit de Cap d’Any s’ha preparat pensant en les circumstàncies especials i les mesures vigents establertes per les autoritats.

    Tot i que es preveu una menor incidència en la circulació viària que altres anys, els i les agents municipals vetllaran pel compliment de les restriccions a la mobilitat i faran controls d’alcoholèmia a les carreteres. De fet, el dispositiu serà similar al que s’ha organitzat altres anys per donar resposta a les incidències que pugui haver durant la nit de Cap d’Any.

    Les patrulles repartides per la ciutat faran controls aleatoris, sobretot reforçant el control de vehicles per vigilar tant la conducció, com l’alcoholèmia i l’aplicació del confinament nocturn.

    “Preveiem una nit molt atípica i diferent al que coneixem fins ara. A partir de la 1 de la matinada, a més, hi ha decretat el confinament nocturn, motiu pel qual hi haurà efectius per garantir-ne el compliment”

    afirma el tinent d’alcaldessa i regidor de Seguretat i Civisme, Jesús Rodríguez.

    Sobre les especificitats de la nit de Cap d’Any, el tinent d’alcaldessa assenyala la diferència amb anys anteriors:

    “Normalment, hi acostumava a haver molts desplaçaments durant aquesta nit. Enguany, però, hem d’estar especialment atents a la mobilitat que es produeixi a partir de les 6 del matí. És possible que molta gent passi la nit fora de casa per no trencar el confinament nocturn. Per això, els efectius estaran amatents a aquests desplaçaments”.

    Categories Policia Municipal Tags cossos de seguretat, dispositiu de seguretat, Policia Municipal