PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    08
    abril
    2022

    Diverses intervencions a la N-150 afectaran el trànsit de l’11 al 13 d’abril

    Els treballs coincidiran amb la disminució dels desplaçaments durant les vacances escolars

    Diverses intervencions a la N-150 afectaran el trànsit de l’11 al 13 d’abril

    La setmana vinent, de l’11 al 13 d’abril, la Generalitat de Catalunya durà a terme treballs de reparació a la calçada de la N-150 al seu pas per Sabadell. Mentre durin les obres, es recomana buscar itineraris alternatius per evitar les retencions de trànsit que es produiran en aquesta via i als carrers d’incorporació.

    D’una banda, l’11 i 12 d’abril, de 7.30 a 19.30 h, es faran reparacions puntuals a la calçada entre el c. del Comte Ramon Berenguer i el c. de Manuel de Falla. Els treballs, que es realitzaran per trams, començaran per la zona sud i ocasionaran talls de trànsit intermitents en un dels sentits de la marxa.

    D’altra banda, el 13 d’abril, de 7.30 a 19.30 h, es duran a terme treballs d’asfaltatge a la N-150, entre el pg. de Can Feu i el c. de Rosales. Al matí es treballarà entre el c. de Rosales i la rda. de Ponent, i el trànsit quedarà tallat en sentit sud (Barcelona). A la tarda, s’actuarà entre la rda. de Ponent i el pg. de Can Feu, i el trànsit quedarà tallat en sentit nord. Així mateix, les parades d’autobús situades en aquest tram de la via quedaran sense servei durant gran part de la jornada. Més informació a TUS.

    Categories Mobilitat, Mobilitat i transport Tags afectacions trànsit, mobilitat, mobilitat i transports