PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    26
    Maig
    2017

    El Casal el Tallaret de la Creu Alta utilitzarà provisionalment el local de Cal Balsach

    L’entitat s’instal·larà en aquest espai a l’espera de l’elaboració d’una nova concessió

    L’Ajuntament de Sabadell i l’Associació Casal el Tallaret de la Creu Alta signaran un conveni gràcies al qual l’entitat podrà utilitzar de forma provisional el local de Cal Balsach. El Govern municipal i l’associació han treballat conjuntament per trobar aquesta solució temporal, a l’espera de l’elaboració d’un nou plec de clàusules de la concessió administrativa per a la utilització de l’espai. Es preveu que l’entitat pugui començar a fer-ne ús a partir d’aquest cap de setmana.

    Amb aquesta acció es dóna sortida a la situació de paràlisi provocada per la denúncia del regidor del Grup Municipal Socialista, Josep Ayuso, ara fa més d’un any, contra el tinent d’alcalde de Territori i Sostenibilitat, Maties Serracant, i dos càrrecs tècnics municipals, en relació amb la tramitació de la cessió d’aquest espai. El fet va suposar la suspensió temporal de l’expedient administratiu iniciat per acomplir amb la proposició, aprovada per unanimitat al Ple municipal del febrer de 2015, a favor de la cessió de l’espai lliure de Cal Balsach al Tallaret.

    L’equip de Govern ha estat treballant per trobar solucions a aquesta situació, mantenint una comunicació constant i fluida amb l’entitat. Finalment, Ajuntament i el Tallaret signaran un conveni per mitjà del qual l’associació creualtenca podrà fer ús de l’espai de forma provisional, de la mateixa manera que s’ha fet en altres casos.

    A partir d’ara es comença a treballar en un nou plec de clàusules que reguli la concessió de l’espai, adequant-se als criteris i usos establerts en el planejament urbanístic que s’està tramitant.

    Categories Entitats, Participació ciutadana Tags Cal Balsach, El Tallaret, locals municipals, participació ciutadana