PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    23
    Març
    2021

    El Museu d’Art presenta una exposició sobre el sabadellenc Llorenç Ugas Dubreuil

    El Museu d’Art presenta una exposició sobre el sabadellenc Llorenç Ugas Dubreuil

    El Museu d’Art presenta una exposició sobre el sabadellenc Llorenç Ugas Dubreuil

    El dijous, 25 de març, a les 8 del vespre, al Museu d’Art de Sabadell (MAS),  tindrà lloc la inauguració de l’exposició temporal “Llorenç Ugas Dubreuil. Tot el que no mires desapareix”, que es podrà visitar al museu fins al 27 de juny. L’acte serà a càrrec de Rita Andreu i per assistir-hi cal fer la reserva prèviament trucant al telèfon 93 725 77 47 o escrivint un missatge a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

    “Tot el que no mires desapareix” proposa un recorregut per part de la producció més recent de l’artista Llorenç Ugas Dubreuil (Sabadell, 1976), que permet situar i evidenciar algunes de les qüestions que travessen de manera constant la seva pràctica artística.

    La mostra forma part del cicle Art/Imatge, un projecte de recerca i difusió dels creadors artístics de Sabadell que tenen la imatge com a protagonista dels seus treballs. El MAS pretén identificar i visibilitzar els fotògrafs i videocreadors  que des d'una mirada artística i de qualitat, caracterítzen l'art contemporani de la nostra ciutat a dia d'avui. El cicle ha mostrat els treballs de Montse Mármol a Sexo y família. Sobre los silencios corrientes l’any 2019 i de Lluís Campmajó a Tot és fum l’any 2020.

    Categories Cultura i esport, Activitats culturals, Museus Tags Llorenç Ugas, Museu Art de Sabadell