PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    25
    abril
    2023

    El Museu d’Art proposa Contact, una activitat de poesia sonora relacionada amb l’exposició Art i paraula

    Tindrà lloc el dijous 27 d’abril, a les 7 de la tarda

    El Museu d’Art proposa Contact, una activitat de poesia sonora relacionada amb l’exposició Art i paraula

    El Museu d’Art de Sabadell (MAS) ha organitzat una última activitat relacionada amb l’exposició Art i paraula. El dijous 27 d’abril, a les 7 de la tarda, es durà a terme Contact, una representació de poesia sonora, a càrrec de Gerard Altaió. L’entrada és lliure i no cal reserva prèvia.

    Contact reprèn els exercicis d’Henri Chopin i duu el treball sonor a un camp performatiu. És una proposta de poesia sonora a mig camí entre l’acció i l’escolta. Una aproximació textual al so des de la voluntat de dur les freqüències al límit. Es basa en els principis de la vibració, i el gest i el moviment es converteixen en elements de producció artística per si mateix, sense necessitat de la veu ni de cap significat.

    Gerard Altaió és poeta i artista textual nascut a Santa Perpètua de Mogoda, i durant molts anys ha residit a Beijing. L’artista ha anat construint una obra experimental entre l’art conceptual i la literatura, explorant l’absurd i el contrasentit.

    L’exposició

    Art i paraula és una exposició organitzada per la Fundació Lluís Corominas, a cura de Fina Duran, Jesús Galdón i Martina Morittu. A Sabadell, compta amb la col·laboració de Papers de Versàlia i La Pahissa del Marquet de les Roques. La mostra se centra en les relacions entre la poesia i l’art com a generadors d’imatges i sensacions.

    L’exposició aplega textos poètics en diàleg amb obres visuals, com Gerard Altaió i Ausiàs March, Ester Xargay i Felícia Fuster, Josep Guinovart i Pere Quart, Amèlia Riera i Salvador Espriu, Francesca Llopis i Maria Mercè Marçal, entre d’altres. Per a la seva adaptació a Sabadell, Papers de Versàlia proposa les parelles de Josep Ma. Ripoll i Ramiro Fernández, Esteban Martínez i Jerónimo Prieto, Víctor Mañosa i Natividad Ayala i Feliu Formosa i Josep Gerona. Estarà disponible fins a l’1 de maig.

    Més informació

    Categories Cultura i esport, Activitats culturals, Museus Tags Exposició Art i Paraula, Museu d’Art de Sabadell