PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    04
    Març
    2014

    El Ple aprova la concessió de les Medalles d’Honor de Sabadell 2014

    Una desena de persones i entitats rebran aquest reconeixement

    El Ple de març ha aprovat la concessió de 10 medalles d’honor de Sabadell a persones i entitats com a reconeixement a la seva tasca per la ciutat. D’aquestes medalles, 7 han estat proposades pels diversos consells de districte, mentre que les 3 restants són a iniciativa de la Junta de Portaveus de l’Ajuntament de Sabadell. La concessió de les medalles s’ha aprovat amb els vots a favor dels grups municipals del PSC, CIU, PP, ES, ICV i EUiA. El regidor no adscrit Antonio Vega s’hi ha abstintgut.

    Per part del Consell de Districte 1, es concedirà  la Medalla d’Honor a l’Associació Vallès Amics de la Neurologia (AVAN) per la seva atenció i ajuda integral a les persones afectades per malalties neurològiques i a les seves famílies al llarg dels darrers 20 anys, cercant sempre la implicació i la complicitat de tots els agents de la societat.

    El Districte 2 ha proposat que la medalla recaigui en la Colla de Diables de la Creu Alta pel 30è aniversari de l’inici de les seves activitats com a manifestació cultural i folklòrica de Catalunya.

    El Districte 3 ha distingit l’Institut Agustí Serra i Fontanet per la tasca que desenvolupa al barri en col·laboració amb diverses entitats com a resultat dels valors de participació i ciutadania inculcats per l’equip directiu i docent als seus alumnes.

    El Districte 4 ha considerat que es mereix la Medalla l’Associació Catalana d’Afectats de Fibromiàlgia per la seva tasca educativa, de divulgació, de suport, d’informació i orientació que ofereix a les persones afectades de fibromiàlgia, síndrome de fatiga crònica i sensibilitat química múltiple i per a llurs famílies.

    El Districte 5 ha proposat Medalla d'Honor de Sabadell per a l‘entitat Cantaires de Can Feu per la seva trajectòria dins del món del cant coral i per haver portat el nom del barri de Can Feu arreu.

    Per part del Districte 6, s’ha proposat la Medalla d'Honor de Sabadell per a Mari Carmen López García per les tasques realitzades al barri en favor de la dona maltractada i de col·laboració en les festes tradicionals.

    El Districte 7 proposa per a Medalla d'Honor de Sabadell a Manuel Carrasco Amador per la seva trajectòria educativa com a mestre i director d’escola i també pel seu compromís amb el barri de Torre-romeu.

    Les propostes de la Junta de Portaveus

    Per part de la Junta de Portaveus s’ha proposat concedir la Medalla d’Honor de Sabadell al Club Esportiu Mercantil en el 100 aniversari de la seva creació per la contribució a la promoció de l’esport sabadellenc.

    A Sabadell Solidaris amb el Poble Sahrauí en el seu 25è aniversari treballant per l’agermanament amb el poble Sahrauí.

    I, finalment, a  l’Agrupació Coral Talia pel seu compromís amb el món de la cultura popular i tradicional catalana i en especial amb el món del cant coral durant els darrers 70 anys.

    Categories Ajuntament, Cultura i esport, Activitats culturals Tags cultura, Junta de Portaveus, Medalla del Mèrit Ciutadà