PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    24
    Desembre
    2019

    El Ple de desembre aprova l’adquisició de l’aparcament del passeig de la Plaça Major

    L’operació culminarà la recuperació d’aquest espai per a la ciutat i permetrà posar les bases per a la configuració definitiva de l’eix central

    El Ple de desembre aprova l’adquisició de l’aparcament del passeig de la Plaça Major

    El Ple municipal d’aquest dimarts, 24 de desembre, ha aprovat l’adquisició de l’aparcament del passeig de la Plaça Major per part de l’Ajuntament. Amb l’adquisició es culmina la recuperació d’aquest espai per part de la ciutat, tot posant les bases per a la configuració definitiva de l’eix central de Sabadell.

    L’operació arriba després que al setembre el Ple aprovés una modificació de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de 2019, que, entre altres factors, comportava l’habilitació de prop de 4,8 milions d’euros per fer possible l’adquisició de l’obra fins ara feta al pàrquing del Passeig. Un cop aprovada l’adquisició pròpiament dita, es podrà iniciar el procés per acabar de condicionar la peça i així guanyar aquest servei d’aparcament per a la ciutat.

    L’aparcament té una superfície total construïda de 5.572 metres quadrats i consta de dues plantes. L’Ajuntament acabarà la peça, dotant-la de la infraestructura i serveis necessaris per poder complir amb la seva funció. Segons les previsions, l’any 2020 s’avançarà en el projecte per finalitzar el condicionament i el 2021 es portaran a terme les obres.

     Nombrosos projectes en marxa

    L’adquisició del pàrquing del Passeig és un dels múltiples projectes desenvolupats en els sis primers mesos de mandat.

    Tot plegat, des de la màxima voluntat de diàleg i treball conjunt amb el teixit associatiu, econòmic, social i polític de la ciutat.

    Partint d’aquesta premissa, s’està treballant tant a curt, com a mitjà i més llarg termini i en una doble vessant: tant per donar resposta al que preocupa la ciutadania en la seva vida diària com també treballant el relat. Quina ciutat volem ser i què cal per aconseguir-ho.

    Categories Ajuntament, Mocions Tags aparcament, passeig de la Plaça Major, Ple municipal