PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    29
    Maig
    2014

    El proper dissabte, es celebra una nova edició de la Diada de l’Esport

    Des del mes d’octubre, més de 10.000 infants i joves han practicat esport setmanalment a les diferents lligues, trobades i campionats programats des del Consell

    El proper dissabte, 31 de maig, les Pistes Municipals Josep Molins i la Pista Coberta d’Atletisme de Catalunya acolliran una nova edició de la Diada de l’Esport, que clourà les activitats esportives escolars organitzades pel Consell Esportiu Vallès Occidental-Sabadell i l’Ajuntament de Sabadell. Des del mes d’octubre, més de 10.000 infants i joves han practicat esport setmanalment a les diferents lligues, trobades i campionats programats des del Consell.

    L’activitat prevista s’iniciarà a les 9 del matí a les Pistes Josep Molins. En aquest equipament i fins a les 11.45, hi haurà futbol 4x4, bàsquet 3x3, minihandbol 4x4 i voleibol. En aquestes activitats s’hi han inscrit més de 140 equips i uns 1.100 participants.

    A la Pista Coberta, les activitats començaran a les 11 i hi haurà exhibicions de gimnàstica rítmica, hip hop, funky i karate, entre altres propostes. En total  s’han previst 25 exhibicions i més de 250 participants.

    Guardons

    Durant la diada també es lliuraran els premis als  primers classificats del Concurs Cultural Esportiu i als equips guanyadors dels Jocs Escolars 13-14 en tots els esports d’equips i categories .

    La jornada compta amb la col·laboració de Mercavallès, que donarà fruita a tots els participants per fomentar els hàbits saludables, Cobega, que oferirà beguda als esportistes i Supermercats Aldi, que oferirà una bossa amb refrigeris per als participants. També durant la Diada, un dels patrocinadors, Agrupació Assegurances, sortejarà un cap de setmana d’hotel entre els assistents.

    Balanç curs 13-14

    A falta de tancar  les memòries definitives de totes les activitats, es calcula que els programes d’Iniciació Esportiva i Jocs Escolars promoguts pel Consell han comptat aquest curs amb més de 10.000 participants. Continuen, doncs, els bons índex de participació, igualant o fins i tot superant la inscripció en alguns esports d’equip respecte al curs passat. Hi destaca el futbol sala amb 165 equips. També la inscripció dels esports individuals (atletisme, rítmica, aeròbic o patinatge) o les dels programes d’iniciació esportiva (tant prebenjamí com a P4 i P5) registren bones dades. Un exemple seria l’atletisme (381 inscrits) i la gimnàstica rítmica (731).

    A aquestes xifres cal sumar els usos dels plans de promoció esportiva, que estan dins del programa “Ciutat i Escola” i que tenen com a objectiu donar facilitats als centres per tal que els alumnes puguin gaudir d’una nova modalitat esportiva dins de l’horari lectiu. En aquest marc, el Consell ha rebut  prop de 135 peticions en el conjunt dels  21 esports/activitats convocats i prop de 6.500 nens i nenes (al marge dels programes d’Iniciació Esportiva i Jocs Escolars). Per tant, als plans de promoció esportiva se superen en més de 1.500 escolars la participació del curs passat. Els esports amb més demanda continuen sent l’esport adaptat (organitzat conjuntament amb l’entitat ECOM i en la qual els alumnes fan pràctica esportiva adaptada com el bàsquet amb cadira de rodes) i l’atletisme en pista coberta, que ha comptat amb la participació de 14 centres.

    Un altre dels àmbits de treball ha estat, un curs més, la formació de tots els col·laboradors de l’esport escolar.  Més de 800 persones han utilitzat aquest pla de formació en els darrers 2 cursos.

    Categories Cultura i esport, Esports Tags Consell Esportiu Vallès Occidental, Diada de l’Esport, Esports, Pista Coberta d’Atletisme de Catalunya, Pistes Municipals Josep Molins