PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    21
    Octubre
    2021

    Els jocs esportius escolars arriben a més de 5.000 infants de Sabadell

    Els organitza el Consell Esportiu del Consell Occidental Sabadell, amb una aportació de 75.000 euros de l’Ajuntament de Sabadell

    Els jocs esportius escolars arriben a més de 5.000 infants de Sabadell

    Els nois i noies de Sabadell tornen a tenir l’oportunitat de fer esport en horari extraescolar gràcies a la proposta de Jocs Esportius Escolars que organitza el Consell Esportiu del Vallès Occidental Sabadell (CEVOS) durant el curs 2021-2022. Aquestes activitats són possibles gràcies a l’aportació de 75.000 euros que hi inverteix l’Ajuntament de Sabadell.

    Els participants poden triar entre els esports següents: gimnàstica aeròbica, artística, atletisme, bàsquet, balls, cros, cursa orientació, escacs, futbol 7, futbol sala, handbol, hoquei, karate, natació, natació artística, patinatge, rítmica, tennis taula, voleibol. Els programes d’esport escolar són els d’iniciació esportiva; jocs esportius escolars; les activitats incloses al programa Ciutat i Escola; activitats esportives al Nadal; programes de formació; activitats esportives a l’estiu i l’organització de la Diada de l’Esport Escolar, a més d’altres activitats en el marc de la Festa Major.

    En total, hi participen més de 5.000 nois i noies de Sabadell, que troben en aquesta activitat una manera de practicar un esport en unes condicions òptimes, dins del recinte educatiu i en horari no gaire allunyat de l’educatiu. Tant hi participen alumnes de primària com de secundària i de l’ensenyament públic com concertat. S’espera que, després de la davallada que hi ha haver al servei a causa de la pandèmia provocada per la Covid, aquest curs el nombre d’alumnes que s’hi apuntin s’acosti més al que és habitual.

    Per a Laura Reyes, regidora d’Esports:

    "des de l’Ajuntament donem tot el suport  als Jocs Esportius Escolars, perquè estem convençuts que és una gran aposta de futur, que permet transmetre els valors esportius i començar la seva pràctica en un entorn immillorable com és l’escolar".

    El CEVOS

    El Consell Esportiu del Vallès Occidental Sabadell és una entitat esportiva privada sense afany de lucre que té com a objectiu el foment, la promoció i l’organització de l’esport en edat escolar a nou municipis del Vallès Occidental (Castellar del Vallès, Gallifa, Palau-solità i Plegamans, Polinyà, Sabadell, Sant Quirze del Vallès, Sant Llorenç Savall, Santa Perpètua de Mogoda i Sentmenat).

    Així mateix, el Consell Esportiu té com a competència la coordinació dels centres docents que estan participant al Pla Català de l'Esport a l'Escola, promogut pels departaments d'Educació i de la Presidència de la Generalitat de Catalunya.

    Categories Cultura i esport, Esports Tags Activitats Esportives, Jocs Esportius Escolars