PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    06
    Maig
    2025

    Els projectes finals dels alumnes d'Estilisme d'Indumentària de l'Escola Illa prenen vida a l'Estruch

    Els projectes finals dels alumnes d'Estilisme d'Indumentària de l'Escola Illa prenen vida a l'Estruch

    L’Escola Illa presentarà el 8 de maig, amb una desfilada a l’Estruch, els projectes finals de l'alumnat del cicle formatiu de grau superior d’Estilisme d’Indumentària. L’esdeveniment, que porta per títol Dress Code 25-45, mostrarà 16 col·leccions úniques. Aquesta edició de la desfilada és una finestra oberta a l'univers personal de cada alumne, on el disseny es converteix en una eina d'expressió artística per definir la pròpia identitat.

    El projecte ha suposat una experiència immersiva per a l’alumnat de segon curs del cicle de disseny de moda, ja que ha ocupat tot el segon quadrimestre i ha permès posar en pràctica les seves capacitats creatives i organitzatives en un context real. A més, representa una competència clau dins l’Escola Illa, on es treballa de manera transversal amb altres disciplines per donar forma a un projecte col·lectiu i complet.

    En aquest marc col·laboratiu, el cicle formatiu de grau superior de Gràfica Publicitària ha estat l’encarregat de desenvolupar tota la imatge gràfica de la desfilada, mentre que la part de maquillatge i perruqueria ha comptat amb la participació dels cicles d’Estètica, Perruqueria i PFI de l’Institut Ribot i Serra de Sabadell. Aquesta xarxa de col·laboració intercentres ha enriquit el projecte, acostant l’alumnat a una experiència professional real i fomentant el treball en equip, la comunicació i la creativitat compartida.

    La proposta de cada alumne és el resultat d'una exploració íntima i reflexiva sobre inquietuds, anhels i interessos, experimentats a través del prisma de l'art i el disseny. Un repte que acosta els futurs dissenyadors al món professional, amb creacions atrevides, inquietes, transgressores i inclusives.

    Enguany, les inspiracions abasten un ampli ventall de temàtiques, des de l’art i la sostenibilitat fins a una reinterpretació de la feminitat i la masculinitat. També es faran presents referències a la cultura i a les arrels, de l’elegància de la belle époque, a l’espionatge i als anys 20, passant per la dansa, la tradició i la dualitat. La metamorfosi, l’evolució personal, els somnis i malsons, la bellesa insòlita del fons marí, la natura, la infantesa i els cicles vitals teixiran un relat on també s’exploraran reflexions sobre l’existència i altres dimensions creatives.

    Categories Educació Tags Escola Illa, Estruch