PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    22
    Setembre
    2022

    En marxa un curs sobre diversitat i discriminacions per al personal de l’àmbit educatiu de Sabadell

    En marxa un curs sobre diversitat i discriminacions per al personal de l’àmbit educatiu de Sabadell

    Aquesta setmana ha començat un curs sobre la diversitat cultural, la igualtat i la no discriminació adreçat especialment a professionals de l’àmbit educatiu. El curs està organitzat per l’Ajuntament de Sabadell en col·laboració amb el Centre de Recursos Pedagògics del Vallès Occidental 1 i en el marc de la Xarxa Antirumors de Sabadell.

    L’objectiu del curs és donar a conèixer els fonaments de la perspectiva interseccional, reflexionant sobre els diferents eixos de diversitat/desigualtat que ens travessen (sexual i de gènere, d’origen, classe social, edat...) i aprofundint especialment en les discriminaciones per motiu d’origen, cultural i religiosa. Tot plegat, a partir d’exposicions, debats i treballs en grup entre les participants.

    El curs va començar ahir i finalitzarà el 9 de novembre, amb un total de 15 hores de formació impartida per l’institut Diversitas, amb una llarga trajectòria en aquest àmbit. Es realitza al Centre Cívic Creu Alta – Cal Balsach i hi assisteixen una vintena de persones, majoritàriament de l’àmbit educatiu, però també personal de l’Ajuntament de Sabadell i persones del grup motor de la Xarxa Antirumors.

    La Xarxa Antirumors de Sabadell va néixer a finals del 2013, i des de fa uns mesos s’està donant un nou impuls a aquesta iniciativa amb accions com tallers formatius a instituts, formació a professionals de l’Ajuntament i d’entitats, exposicions, xerrades, obres de teatre etc. La Xarxa és una eina participativa, democràtica i oberta a les entitats i a la ciutadania en general, que es basa en la col·laboració i la coresponsabilitzat. Podeu consultar-ne més informació a la web: web.sabadell.cat/antirumors.

    Aquesta formació s’emmarca en el Pla Sabadell Ciutat Intercultural 2021-2025, amb el qual es vol enfortir la transversalitat de la perspectiva intercultural, des del respecte i el reconeixement de la diversitat i alhora dels elements comuns i compartits que contribueixen a la cohesió de la ciutadania

     

    Categories Antirumors, Gènere, feminismes, LGBTI, Drets Civils i Gènere