PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    05
    abril
    2018

    Entra en funcionament una nova parada de taxis al carrer de l’Estació

    D’altra banda, canvia a la parada de l’Hospital Taulí

    Aquesta setmana ha entrat en funcionament una nova parada de taxis al carrer de l’Estació, vinculada a les estacions de Sabadell Centre i d’autobusos interurbans i locals, situada entre el carrer de Casanovas i Bosch i el carrer de les Tres Creus. Aquesta parada s’afegeix a la que ja hi havia a l’altra banda del carrer d’Alfons Sala, on s’ha instal·lat el nou ascensor de l’estació de rodalies. D’aquesta manera les persones que surtin per qualsevol de les dues bandes de Sabadell Centre podran accedir fàcilment a un taxi.

    Xavier Guerrero, regidor d’Espai Públic destaca que

    “la nova ubicació està consensuada amb els professionals del servei i busca també facilitar als usuaris la intermodalitat entre taxi, bus i tren”.

    D’altra banda, com a conseqüència de les obres que s’han de dur a terme a l’Hospital Taulí, la parada de taxis que fins ara hi havia al costat de la façana principal de l’hospital es traslladarà a prop de l'edifici de l'UDIAT, on s’està habilitant la nova parada provisional preparada per posar-la en funcionament així que l’actual quedi afectada.

    Aquestes accions s’emmarquen dins de les actuacions de millora d’accés, ubicació i visibilitat de les parades de taxi de la ciutat, amb l’objectiu de donar una facilitat d’ús i un millor servei de transport a la ciutadania. Altres actuacions realitzades dins d’aquest marc de treball corresponen a la reubicació i millora de senyalització de les parades de l’estació Sabadell Sud, de la plaça d’Espanya, i de la plaça. del Doctor Robert. Així mateix, s’ha incorporat informació a l’interior de les estacions de ferrocarrils per tal d’indicar als usuaris per on és millor sortir si volen complementar el trajecte amb taxi.

    Categories Espai públic , Mobilitat i transport, Urbanisme i Habitatge Tags espai públic, mobilitat, taxi, urbanisme