PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    21
    Octubre
    2016

    Es buida el llac del parc de Catalunya per comprovar una possible fuita d’aigua

    En els darrers temps s’hi han detectat pèrdues excessives

    L’aigua del llac del parc de Catalunya es buida aquests dies per comprovar una possible fuita, després que s’hi hagin detectat unes pèrdues excessives d’aigua en els darrers mesos.

    El passat 22 de setembre es va aturar l’entrada d’aigua al llac del parc per verificar els consums elevats i comprovar si el vas té una fissura que pugui ocasionar la pèrdua de l’aigua.

    Per aquest motiu, ara mateix no s’aporta aigua al llac, amb la intenció que es vagi buidant. A partir d’aquí, es podrà comprovar quin és el problema concret per poder-lo solucionar. Al mateix temps, s’aprofitarà l’avinentesa per netejar tot el fons del llac, desinfectar-lo i tornar-lo a deixar en plenes condicions.

    Mentrestant, la fauna que hi ha ara mateix al llac es traslladarà fins al viver municipal del carrer de Prat de la Riba. Amb aquesta actuació es vol garantir el benestar de peixos i cignes mentre duri aquesta actuació.

    D’altra banda, també es porten a terme diverses reparacions en el circuit de la cascada, que permetran que estigui operativa en el decurs de les properes setmanes.

    Categories Parcs i Jardins, Urbanisme i Habitatge Tags Parc Catalunya