PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    05
    Agost
    2025

    Espectacles d’aigua, música i llum a les fonts del Passeig tots els dies de Festa Major

    Entre les novetats del programa figura una botifarra popular al Parc Catalunya

    Espectacles d’aigua, música i llum a les fonts del Passeig tots els dies de Festa Major

    La Festa Major de Sabadell 2025 incorpora noves propostes pensades per a tots els públics i en diversos formats. Entre les activitats destacades d’enguany hi ha l’espectacle d’aigua, llum i música a les fonts del Passeig de la Plaça Major, que es podrà veure cada dia de celebració, i una gran botifarrada popular al Parc Catalunya.

    L’espectacle a les fonts ornamentals del Passeig oferirà una combinació de música i jocs de llum que es projectaran sobre la cortina d’aigua situada a l’extrem del Passeig de la Plaça Major. Els sortidors laterals també acompanyaran el joc de llums al ritme de la música. Aquesta és la segona vegada, després de la inauguració del nou Passeig, que es pot veure un espectacle a les fonts ornamentals. Les restriccions per sequera havien impedit dur a terme aquest tipus d’espectacles.

    La nova proposta es podrà gaudir quatre vegades al dia, amb sessions de 15 minuts de durada.

    Els horaris previstos són els següents:

    • Divendres 5, diumenge 7 i dilluns 8 de setembre: a les 22 h i a les 23 h
    • Dissabte 6 de setembre: de 22.30 h a 23.30 h

    Pel que fa a la botifarrada popular, tindrà lloc dissabte 6 de setembre a les 14 h a la plaça d’Ernest Lluch del Parc Catalunya. S’hi preveu la participació de més de 2.500 persones. En total, es repartiran 2.700 racions del típic plat de botifarra amb mongetes i allioli, acompanyat de pa i beguda. Per preparar l’àpat s’utilitzaran 300 quilos de carbó i es distribuiran 120 quilos d’allioli. Per participar-hi, caldrà adquirir prèviament el tiquet corresponent (2€) a la mateixa plaça a partir de les 12 del migdia. La botifarrada, que també comptarà amb opció vegana, se servirà de 14 a 16 h.

    Categories Cultura i esport, Festa Major Tags festa major 2025