PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    29
    Novembre
    2018

    Feliu Formosa estrena a Ca l’Estruch “Que jo soc jo”, un espectacle d’homenatge a Pere Quart i la seva poesia

    L’acompanyen la rapsoda Cinta Massip i l’acordionista sabadellenc Joan Alavedra, en aquest acte de l’Any Colla de Sabadell, que se celebrarà durant el 2019

    Feliu Formosa estrena a Ca l’Estruch “Que jo soc jo”, un espectacle d’homenatge a Pere Quart i la seva poesia

    El dissabte 1 de desembre, a les 9 del vespre, al teatre de Ca l’Estruch, s’estrenarà l’espectacle Que jo soc jo, un recital d’homenatge al sabadellenc Joan Oliver, Pere Quart, a càrrec del dramaturg, traductor i poeta sabadellenc Feliu Formosa, la poeta tortosina Cinta Massip i l’acordionista local Joan Alavedra. S’escau que dos dies abans, és a dir, avui, 29 de novembre, fa 119 anys del naixement d’Oliver a la nostra ciutat.

    L’organització d’aquesta proposta és a càrrec de l’Ajuntament i de la Comissió 100 Anys de la Colla de Sabadell. Les entrades són gratuïtes i es poden reservar a la taquilla del Teatre Principal i per internet, aquí.

    Tots els poemes que inclou el recital són de Pere Quart i tota la música és composta per Joan Alavedra. A més de recitar poemes com Corrandes d’exili, Vaca suïssa, Tirallonga de monosíl·labs o Ja és hora que se sàpiga, es llegiran diferents textos, de Josep Ferrater Mora, Joan Lluís Marfany, Joan Vilacasas, Josep M. Lladó, Joan Blanquer, Antoni Dalmases, Frederic Roda, Joaquim Sala-Sanahuja, Lluís Permanyer i Antoni Turull. Textos que versaran sobre Joan Oliver.

    Formosa, Massip i Alavedra ja van participar el passat 10 d’abril, a la Biblioteca Vapor Badia, en l’espectacle d’homenatge a Feliu Formosa que la ciutat li va dedicar amb motiu de la presentació del número 9 de la revista contracultural El Procés, dedicat íntegrament a aquest intel·lectual sabadellenc.

    Categories Cultura i esport Tags Ca l’Estruch, cultura, joan oliver, Pere Quart