PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    04
    abril
    2022

    Finalitzen els tallers de coeducació per a les famílies de les escoles bressols municipals

    En les xerrades, organitzades aquest primer trimestre, hi han participat 70 persones

    Finalitzen els tallers de coeducació per a les famílies de les escoles bressols municipals

    Durant els mesos de febrer i març 70 persones han participat als tallers de coeducació per a les famílies de les escoles bressol municipals. Aquestes formacions s’emmarquen en el projecte “Coeducació a les escoles bressols municipals de Sabadell”, que es va iniciar el curs 2017-2018.

    Sota el títol “Coeduquem a casa?” l’objectiu d’aquests tallers és sensibilitzar les famílies, prenent consciència i reflexionant sobre la mirada que tenen cap als infants i sobre el seu paper en la coeducació, tant a casa com a l’escola, especialment important en les primeres etapes educatives.

    D’altra banda, les famílies també han adquirit eines i recursos per acompanyar els infants en el seu creixement, sense limitar-los amb estereotips o rols de gènere.

    Al projecte “Coeducació a les escoles bressols municipals de Sabadell” hi participen les 11 escoles bressol municipals. Des del 2017 fins al juny d’aquest any, 189 professionals d’aquests centres educatius hauran rebut també formació específica en la matèria.

    Durant aquest procés també s’ha elaborat la guia “Coeducar des de l’escola bressol. Eines, reflexions i molts contes”, que s’ha publicat en format digital i es consultar en el següent enllaç: https://web.sabadell.cat/recursos/documents.

    Aquest projecte ha estat emmarcat en les polítiques en matèria d’igualtat de gènere i educatives, desenvolupades pels serveis d’Educació i Feminismes i Diversitat.

    Categories Educació, Drets Civils i Gènere Tags coeducació, escoles bressol