PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    13
    Novembre
    2019

    Inauguració de l’exposició Protegir la humanitat, acabar amb la indiferència, en el marc de la Tardor del Voluntariat

    Inauguració de l’exposició Protegir la humanitat, acabar amb la indiferència, en el marc de la Tardor del Voluntariat

    Demà dijous, 14 de novembre, a les 5 de la tarda el Complex de Gent Gran de Sant Oleguer (c. de Sol i Padrís, 56), acollirà la inauguració de la mostra de fotografies Protegir la humanitat, acabar amb la indiferència.

    La inauguració anirà a càrrec de la  tinenta d’alcaldessa de Feminisme, Benestar Animal i Participació, Marta Morell, i de la presidenta de Creu Roja Sabadell, Montse Font.

    L’exposició, promoguda per Creu Roja i emmarcada en la programació de la Tardor del Voluntariat, és una mostra sensibilitzadora sobre la crisi de les persones refugiades al Mediterrani, que vol apropar la situació dels ciutadans i ciutadanes que arriben a Europa.

    Les fotografies mostren les històries de les persones que han hagut de fugir de les seves llars a la recerca d’una vida digna per a elles i els seus éssers estimats. Es tracta de 32 imatges que representen les etapes del trajecte d’aquests ciutadans i ciutadanes que es veuen obligats a abandonar casa seva a la recerca d’una vida segura. 

    Per què marxen? Què es troben pel camí? On arriben? Què necessiten? Quins drets tenen? I jo, què puc fer per elles? Això és el que el visitant podrà descobrir en aquesta exposició que estarà oberta de 9 a 20 h i fins al 27 de novembre.

    Categories Entitats, Voluntariat, Participació ciutadana Tags exposició