TPL_YOOTHEME_SKIP_TO_MAIN_CONTENT

PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

 
          

NOTÍCIES

22
Novembre
2021

L’Ajuntament adjudica la compra de nou mobiliari urbà

L’ha aprovat la Junta de Govern, per un import total de més de 120 mil euros i inclou papereres, bancs i cadires de fusta, taules de pícnic i jardineres

L’Ajuntament adjudica la compra de nou mobiliari urbà

La Junta de Govern Local ha aprovat avui la compra de nou mobiliari urbà a l’empresa Parques y Jardines Fabregas, SAU, que servirà per renovar i cobrir necessitats al llarg dels propers mesos. L'objectiu és reposar elements malmesos i instal·lar-ne de nous a places i espais verds de Sabadell. L’actuació té un pressupost total de 124.787,44 euros.

Es tracta de dues adjudicacions diferents que durà a terme la mateixa empresa. El primer paquet permetrà el subministrament de 200 papereres metàl·liques, 200 bancs de fusta de diferents tipus, 50 cadires de fusta i 8 taules de pícnic, per un import de 99.935 €. Amb el segon, s’instal·laran 11 noves jardineres que completin les existents a Rambla i Passeig, destinades a l’eix nord -sud de la ciutat, per un import de 24.852.44 €.

Vídeos relacionats:

No video selected.

Categories Espai públic , Urbanisme i Habitatge Tags espai públic, Junta de Govern Local, mobiliari urbà