PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    20
    abril
    2018

    L’Ajuntament continua millorant l’espai públic amb obres de reparació a diferents carrers i aparcaments

    S’actua en més de 3.500 m2 de carrers i 5 zones d’aparcament provisional

    L’Ajuntament continua millorant l’espai públic amb obres de reparació a diferents carrers i aparcaments

    Aquesta setmana s’han reparat diverses zones d’estacionament provisional de vehicles i la setmana vinent es pavimentaran diferents carrers i voreres de la ciutat. En conjunt totes aquestes obres sumen un pressupost de més de 158.000 euros.

    Concretament s’han fet millores als aparcaments provisionals següents: zona de Francesc Macià –entre Lluís Companys, via Augusta i Peraires–, carrer de Dublín, carrer de Sarasate –entre Joan Llongueras i Eslava–, carrer de les Palmeres –entre els Pins i la Ginesta– i ronda de l’Ebre –entre Llebreta, l’Albufera i Meranges.

    El paviment d’aquestes zones pateix deformacions com a conseqüència d’una intensitat elevada de pas de vehicles, que ha comportat amb el temps el col·lapse de l’estructura i xaragalls, ocasionats per l’acció de l’aigua de pluja. Les actuacions consisteixen a millorar-ne els paviments per facilitar l’estacionament.

    El regidor d’Espai Públic, Xavier Guerrero, posa de manifest que

    a banda dels grans projectes de parcs urbans com el Vapor Cusidó, la plaça d’Espanya i el parc de les Aigües, no oblidem les necessitats del dia a dia dels barris, que són els carrers que han estat abandonats massa temps. Continuem en el llarg camí de posar al dia la ciutat.

    D’altra banda, a partir del dilluns 23 d’abril començaran les obres de reparació de diversos carrers. Al carrer de Guadiana –entre la ronda de l’Ebre i el carrer del Congost– i al carrer de Joanot Martorell –entre la plaça de Ramon Llull i el carrer de Puig i Cadafalch– es faran actuacions prèvies de reparació dels desperfectes estructurals existents en el paviment de la calçada. Posteriorment s’hi estendrà una capa d’aglomerat asfàltic. Finalment s’hi reposarà tota la senyalització de trànsit. La superfície total sobre la qual s’actuarà és de 3.524 m2.

    A partir del 2 de maig també es repararà la vorera de l’avinguda de la Pau, en els trams entre Luther King i Anne Frank, com també entre Jules Verne i Mark Twain.

    Categories Espai públic , Urbanisme i Habitatge Tags espai public, urbanisme