PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    24
    Gener
    2015

    L’Ajuntament de Sabadell lamenta la mort de Joan Serra, històric esportista sabadellenc

    L’Ajuntament de Sabadell lamenta la mort de Joan Serra, històric esportista i primer sabadellenc que, dins dels esports aquàtics, va participar en uns Jocs Olímpics. En nom de la ciutat, l’alcalde de Sabadell, Joan Carles Sànchez, expressa el seu condol als familiars de Joan Serra i al Club Natació Sabadell, entitat a la qual va estar lligat al llarg de la seva vida.

     

     

    Joan Serra Llobet va néixer a Sabadell el 8 d'octubre de 1927 i des de ben petit va destacar en la natació i el waterpolo, la disciplina que li va proporcionar els millors èxits esportius.

    Va ser porter de la selecció espanyola en vint-i-tres ocasions. Va participar en els Jocs Olímpics de Londres, el 1948, i els d'Hèlsinki, el 1952. A Londres se'l va considerar el millor porter del torneig.

    El millor èxit internacional el va tenir el 1951, quan la selecció es va endur la medalla d'or dels primers Jocs del Mediterrani, celebrats a Alexandria. En l'àmbit estatal, va arribar al sotscampionat d'Espanya amb l'equip del Club Natació Sabadell. 

    Va ser escollit Millor Esportista de Sabadell l'any 1950, en la primera edició del certamen. A més, les piscines municipals de la ciutat porten el seu nom, com a homenatge a la seva gran trajectòria esportiva.

    Categories Ajuntament, Esports Tags esports, Joan Serra