PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    23
    Febrer
    2018

    L’Ajuntament proposa a l’AMPA del Teresa Claramunt diverses actuacions per millorar l’entorn de l’escola

    Aquest estiu instal·larà il·luminació davant del col·legi

    L’Ajuntament proposa a l’AMPA del Teresa Claramunt diverses actuacions per millorar l’entorn de l’escola
    Reunió entre responsables municipals i membres de l’AMPA

    L’Ajuntament va fer ahir diverses propostes per millorar l’entorn de l’Escola Teresa Claramunt, durant una reunió entre responsables municipals i membres de l’AMPA, en què els pares i mares van fer arribar també les seves recomanacions.

    Entre les propostes municipals hi ha la d’instal·lar il·luminació davant del centre escolar. Així, l’Ajuntament col·locarà al juliol, aprofitant les vacances escolars, 10 fanals LED a la carretera de Molins de Rei, al tram que ocupa la façana de l’escola.

    També s’arranjarà el tram de vorera davant el col·legi, que està força malmès. A més, l’Ajuntament estudiarà diverses propostes per pacificar el trànsit del carrer de Jacint Verdaguer, com ara passos de vianants elevats.

    Ha estat una reunió molt positiva, que ens ha permès intercanviar informació amb els membres de l’AMPA i conèixer de primera mà algunes propostes dels pares i pares per millorar diverses mancances a la zona”, ha explicat el regidor d’Espai Públic, Xavier Guerrero. Entre aquestes propostes hi ha recomanacions de l’AMPA per combatre l’incivisme d’alguns propietaris de gossos, que no recullen els excrements dels animals i embruten l’espai públic.

    Categories Espai públic , Educació, Urbanisme i Habitatge Tags educació, escola Teresa Claramunt, espai públic