PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    14
    Setembre
    2016

    L'Escola d’Art i Disseny Illa comença demà el nou curs amb plena ocupació als cicles formatius

    L’Escola Illa compta amb un projecte d’educació artística i disseny de caràcter públic i consolidat...

    L’alumnat dels cicles formatius de l’Escola d’Art i Disseny Illa inicia entre demà, dijous 15 de setembre, i divendres, el curs 2016-2017. Un nou curs que comença amb plena ocupació a les places ofertes als tres cicles de grau superior del centre municipal: Gràfica Publicitària, Il·lustració i Estilisme d’Indumentària. Es confirma, doncs, un any més, que l’Escola Illa compta amb un projecte d’educació artística i disseny de caràcter públic i consolidat. En total, uns 135 alumnes estudiaran aquest curs cicles formatius al centre municipal sabadellenc.

    Enguany l’Escola Illa tindrà com a lema “Sí, sisplau, gràcies”. Una expressió amb tres paraules en positiu: el sí afirmatiu per tal de connotar valors com l’acceptació i la tolerància de cada alumne de forma individual i també com a membre del grup classe del qual forma part; el terme sisplau, que remet al permís necessari per a la tasca educativa, i la paraula gràcies, que fa referència a l’agraïment per l’aprenentatge.

    L’acte acadèmic d’inauguració oficial del curs tindrà lloc el dimarts 27 de setembre, a l’Auditori del Vapor Llonch.

    Jornada de Portes Obertes per als tallers d’Art

    Pel que fa als ensenyaments no reglats, l’Escola presenta un any més l’oferta d'Illa Oberta - Tallers d'Art, un espai obert a tothom, sense cap condició d'edat ni experiència i conformada per nombrosos tallers que permeten a l'alumnat fer un aprenentatge continu i progressiu. Per tal de donar a conèixer aquesta oferta, el centre municipal durà una Jornada de Portes Obertes el dijous 22 de setembre, a la tarda de 6 a 8.

    La oferta d’Illa Oberta aquest curs és amplia i variada en els seus formats, preus i continguts i comprèn cursos d’àmbits diversos: els tallers infantils d’art i també diferents cursos i modalitats referits al dibuix, la ceràmica, fotografia, art i cultura contemporanis, història de l’art, restauració de mobles, vitrall, confecció i moda, etc.

    Els tallers s’iniciaran a partir del 3 d’octubre, en diferents horaris compresos entre les 17.30 h i les 21.30 h. Encara està obert el període de matriculació per a tots els cursos.

    Informació

    Categories Educació Tags Escola Illa