PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    13
    abril
    2016

    L’Escola La Romànica organitza el proper dissabte una nova edició de la Cursa de Primavera

    L’esdeveniment, que s’emmarca en el Pla Educatiu d’Entorn, compta amb més de 530 inscrits de totes les edats

     

    Un any més, l’Escola La Romànica celebra una nova edició, enguany ja la número 22, de la Cursa de Primavera. Serà el proper dissabte, 16 d’abril, al matí, a la ronda de Santa Maria. La cursa, que s’emmarca en el Pla Educatiu d’Entorn de la zona Sant Oleguer - Les Termes, és un exemple de com el centre educatiu fomenta l’esport entre infants i joves però també entre la ciutadania en general i de com, a través d’un esdeveniment esportiu, s’impulsa la participació, la implicació i el treball conjunt de tota la comunitat educativa.

    La cursa l’organitza el professorat de l’escola, conjuntament amb les famílies del centre. Així mateix compta amb la col·laboració de diferents comerços i entitats del barri i el suport de l’Ajuntament. Enguany l’esdeveniment suma més de 530 participants inscrits de totes les edats. Al llarg del temps, s’ha consolidat com una autèntica festa i punt de trobada ciutadà.

    A la cursa participen tots els nivells educatius de l’Escola, com també infants d’escola bressol, alumnes de secundària, post obligatoris i adults. En aquest sentit l’esdeveniment ha previst diferents curses, algunes de les quals no competitives, que adapten la distància a recórrer a l’edat dels participants.

    Les proves s’iniciaran cap a les 10 del matí amb la cursa de bressol. A partir d’aquí s’aniran celebrant les diferents proves fins a arribar a la cursa dels adults. Enguany, així mateix, com a part de la celebració, actuarà un grup de batucada.

    Categories Educació Tags cursa primavera, escola romanica