PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    29
    abril
    2021

    La companyia Diversitat Teatral presenta una nova comèdia a Ca l’Estruch, aquest divendres

    Amb el títol “No em diguis reina”, hi actuen artistes amb discapacitat funcional

    La companyia Diversitat Teatral presenta una nova comèdia a Ca l’Estruch, aquest divendres

    El divendres 30 d’abril, a les 8 del vespre, al teatre de Ca l’Estruch es representarà l’obra No em diguis reina, a càrrec de Diversitat Teatral i dirigida per Emili Corral. Es tracta d’una tragicomèdia, una sàtira sobre la identitat, el poder, la pèrdua dels privilegis i altres misèries humanes. L’obra ha estat en residència a l’equipament creualtenc, tal com es pot veure aquí.

    Diversitat Teatral va néixer el 2010 per posar en relleu la necessitat d’incloure artistes amb diversitat funcional i/o sensorial en espectacles adreçats al circuit professional. Ara fa un salt endavant en aquesta normalització, amb un espectacle que no tracta de la discapacitat i que no justifica la presència d’artistes amb discapacitat en el seu repartiment.

    No em diguis reina és una road movie teatral que narra el viatge agitat d’una princesa que no vol ser reina pels indrets més foscos i marginals del seu reialme: un país distòpic, habitat per personatges estrafolaris, egoistes i miserables. Una comèdia negra que presenta un sistema esgotat i decadent i que pregunta a l’espectador si, per canviar-lo, està disposat a renunciar als seus privilegis.

    Assaig obert per a Secundària i Apropa Cultura

    Prèviament a l’estrena, avui, 29 d’abril, d’aquesta obra se’n podrà veure un assaig obert, ja que forma part del programa educatiu de la fàbrica de creació de les arts en viu de Sabadell.

    En aquesta ocasió, s’ha ofert la possibilitat que alumnes de Secundària i de graus formatius hi puguin assistir, com també els membres d’entitats que formen part del projecte Apropa Cultura, en la línia de continuar treballant per la inclusió i la difusió de la cultura entre els col·lectius amb risc d’exclusió social.

    Categories Cultura i esport, Activitats culturals Tags apropa cultura, espectacles, Estruch, teatre