PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    22
    Gener
    2021

    La consellera Àngels Ponsa visita Sabadell i es reuneix amb l’alcaldessa per parlar de la Fundació Òpera Catalunya (FOC) i altres temes culturals de la ciutat

    La consellera Àngels Ponsa visita Sabadell i es reuneix amb l’alcaldessa per parlar de la Fundació Òpera Catalunya (FOC) i altres temes culturals de la ciutat

    La consellera de Cultura, Àngels Ponsa, s’ha reunit avui amb l’alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, i el regidor de Cultura, Carles de la Rosa, per tractar temes relacionats amb diversos aspectes culturals. Entre d’altres, s’ha parlat de la situació de grans entitats de la ciutat com la recent creada Fundació Òpera Catalunya (FOC), que suma les sinergies de dues altres entitats sabadellenques històriques: l’Associació dels Amics de l’Òpera de Sabadell i l’Orquestra Simfònica del Vallès.

    La FOC permetrà mantenir la temporada estable d’òpera a Sabadell i fer-la arribar també a les diferents poblacions del país que fins ara podien presentar els títols operístics també als teatres respectius: Reus, Manresa, Sant Cugat del Vallès, Viladecans, Vic, Lleida, Girona, Granollers, Tarragona i Tortosa.

    Una altra de les qüestions abordades és la situació dels museus de la ciutat i la coordinació entre les diverses entitats museístiques, tant els museus municipals com el Paleontològic.

    A més, s’han posat sobre la taula projectes de gran impacte a la ciutat, com les activitats de Rialles i de la renovació de La Vela.

    Posteriorment, la consellera ha signat el Llibre d’Honor al Saló de Plens de l’Ajuntament. L’alcaldessa ha afirmat que

    “hem parlat d’aquests projectes amb molt bona sintonia, són projectes importants per la ciutat, tant els de FOC com el festival El més petit de tots, La Vela o el Museu de Paleontologia”.

    La consellera ha agraït la trobada i ha destacat

    “la complicitat amb els projectes culturals que treballem conjuntament amb l’Ajuntament i que s’han de posar en valor”.

    Un cop acabada la visita a l’Ajuntament, ha tingut lloc una reunió de la consellera amb Mirna Lacambra, presidenta de l’Associació Amics de l’Òpera de Sabadell (AAOS); Jordi Cos, president de l’Orquestra Simfònica del Vallès (OSV), i Oscar Lanuza, gerent de l’(OSV).

    Categories Cultura i esport, Activitats culturals, Museus Tags Amics de l'Òpera, Consellera de Cultura, Fundació Òpera Catalunya, Orquestra Simfònica del Vallès